נדל"ן ותשתיות

האחים חג'ג' יוצאים לדרך: פרויקט היוקרה קיבל היתר בניה

פרוייקט היוקרה של קבוצת חג'ג' בפארק בבלי יוצא לדרך: אחרי שהתקבל היתר הבנייה המלא בפרוייקט צפויות להתחיל בקרוב עבודות להקמת מגדל בגובה 48 קומות
מערכת ice |  4
צחי ועידו חג'ג', קבוצת חג'ג' (צילום טל ציקורל, shutterstock, pixabay)
קבוצת חג'ג' מדווחת לבורסה על קבלת היתר בניה לפרויקט בבלי 3 שבמסגרתו יוקם מגדל שיתנשא לגובה 48 קומות ויכלול 247 יחידות דיור. מדובר בפרוייקט יוקרה שייקרא H-master piece Bavli, והוא ממוקם בפארק בבלי רחב ההיקף הכולל שטחים ירוקים רבים בחלקה הצפוני של העיקר תל אביב.
במסגרת פרוייקט H-master piece Bavli ייבנו בעיצוב ייחודי מגוון דירות יוקרה בגדלים של 3-5 חדרים וכן מיני פנטהאוזים ופנטהאוז. הפרוייקט שלוקח צעד קדימה את סטנדרט המגורים המוכר, מבוסס על קונספט חדשני בתחום של עירוב חווית מגורים אולטימטיבית, בו המגורים הם למעשה נופש בבית מלון בסוג של חופשה בלתי נגמרת.
 
במגדל יזכו הדיירים ל-Facilities של מלון, ולאלמנטים חדשניים הבאים לידי ביטוי הן בעיצוב מוקפד והן בשירותים המתקדמים הניתנים לדיירים - ספא, בריכה חדר כושר, ג'ימבורי, חדרי ישיבות, בר קוקטיילים ושירותים של בית מלון. כך לדוגמא המגבות כבר ימתינו לבעלי הדירות במתחם הבריכה וגם את הקפה והמאפה שלהם יוכלו הדיירים להזמין במתחם.
מיקום הפרויקט משלב את היתרונות של מגורים במרכזו של פארק ירוק ופסטורלי, ובסמיכות למבני ציבור ולשירותים קהילתיים קרובים וכן למרכז העיר ת"א, למוקדי בילוי ותרבות, ולמקומות מרכזיים בכלל זה - כיכר המדינה, פארק הירקון. גם הגישה לפרוייקט נוחה במיוחד בזכות הקירבה לעורקי התחבורה הראשיים, ביניהם נתיבי איילון, דרך נמיר ותחבורה ציבורית מגוונת. זהו שילוב ייחודי המושך אליו זוגות ומשפחות, ששמות את איכות חייהן במרכז מבלי לוותר על קרבה ונגישות למקומות העבודה ולמרכזים העירוניים.
לאחרונה פורסם כי השחקנית הישראלית והדוגמנית הבינלאומית יעל שלביה רכשה דירת פאר בפרוייקט היוקרה שבונה קבוצת חג'ג' בפארק בבלי בתל אביב. בדירה שרכשה שלביה יש בה 3 חדרים בגודל של כ-80 מטר ומרפסת של כ-10 מטר. שלביה שנבחרה בתחילת העשור לאשה היפה בעולם ברשימת TC CANDLER תגור בקומה טובה באמצע במגדל שיתנשא לגובה של 49 קומות. לפי הערכות בתעשייה מחיר דירה שכזאת יכול להגיע גם ליותר מ-5 מיליון שקלים.
אדריכל הפרויקט, משרד יסקי-מור-סיוון הינו ממשרדי האדריכלים הגדולים והמובילים בישראל, בעל ניסיון של עשרות שנים בתכנון פרויקטים מגוונים וייחודיים בארץ ובעולם. יחד עם משרד יסקי-מור סיוון, צוות הפרויקט כולל מגוון מתכננים ויועצים מהטובים בישראל, ביניהם מעצבת הפנים אירמה אורנשטיין, אשר אמונה על עיצוב השטחים הציבוריים בפרויקט.
תמיר אמר, מנכ"ל קבוצת חג'ג': "אנחנו פותחים את שנת 2024 בבשורה משמעותית, שמקדמת את האסטרטגיה של החברה להקים עוד 1000 יחידות דיור חדשות במיקומי יוקרה בעיר תל-אביב. בנוסף לפרוייקט H-master piece Bavli, אנו מתחילים בהקמת מגדלי איינשטיין, פרוייקט שד"ל ומתחם תל אביב-יפו הצעירה במתחם סהרון. יחד עם התכניות שלנו להרחיב את הבנייה במסגרת מיזמי התחדשות עירונית, נדע לתת מענה למגוון הביקושים הצפויים בשוק הנדל"ן".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    זו כתבה או פרסומת בוטה?
    גילוי נאות 01/2024/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כנראה לדעת הכתב זו הולכת להיות חווית חופשה בלתי נגמרת
    סגור
  • 3.
    לאיזה גובה מתרומם?
    שאלה בגאומטריה 01/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מגדל של 48 קומות שנפגע מטיל של החיזבאללה בקומה השלישית, שנושא ראש נפץ של 1 טון ונחשב כטיל ילדון של החיזבאללה! גורדי השחקים שנעלמו מעזה נפגעו מפצצות של 100 ק"ג ונכנסו למסלול מסביב לשמש! אכן שווה לגור שם.
    סגור
  • 2.
    הכתב פה למד אנגלית ביחד עם סמוטריץ'. ממש masterpiece (ל"ת)
    גידגיד 01/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    בהצלחה ???? (ל"ת)
    בני ארביב 01/2024/01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור