נדל"ן ותשתיות

בשווי 49 מיליון דולר: הזמר הוותיק מוכר את אחוזתו

זוכה הגראמי, הזמר בילי ג'ואל הודיע בהופעה כי הוא מוכר את ביתו במחיר של 49 מיליון דולר. הכוכב רכש את האחוזה המדוברת בלונג איילנד בשנת-2002 תמורת 22.5 מיליון דולר וכעת, הוא חושף את הסיבה בגינה הוא מוכר את הנכס אשר כולל חמישה חדרי שינה ושמונה חדרי רחצה

מערכת ice | 
בילי גואל (צילום טוויטר)
אמש (ראשון) במהלך קונצרט הסילבסטר של הזמר בילי ג'ואל ב באצטדיון ה- UBS Arena שנמצא בעיר אלמונט בלונג איילנד, איש הפסנתר האגדי עצר את ההופעה לפתע ושיתף את הקהל בהומור על הנדל"ן שברשותו. 
"זה שאני מוכר את הבית הזה לא אומר שאני עוזב את לונג איילנד. אני פשוט הולך לבלות עוד קצת זמן בפלורידה כמו בחורים יהודים זקנים מלונג איילנד", אמר וצחק. זו אינה הפעם הראשונה שג'ואל מנסה למכור את השטח. בשנת 2006 הוא ביקש 37.5 מיליון דולר תמורתו, אבל לאחר מכן התחרט. 
 
כאמור הסיבה שהזמר מעוניין כעת כן למכור את הנכס, היא שהוא ואשתו שוהים רוב הזמן בפלורידה, ואין להם כבר צורך באחוזה הענקית בלונג איילנד. אם אתם מתעניינים בנכס, האחוזה ממוקמת בסנטר איילנד, אי קטן שנמצא במרחק של כ-65 ק"מ מזרחית למנהטן, קרוב להיקסוויל, העיירה בה נולד הזמר.
החלק המרכזי של הבית משתרע על פני 1,858 מ"ר. יש בשטח גם רציף שצף על המים, בית חוף עם חדרי אירוח, חדר משחקים, ספא, מספרה, אולם באולינג ומרתף יינות, שתי בריכות חיצוניות ומנחת מסוקים פרטי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה