מדדים ומחקרים

אמריקן אקספרס: "הישראלים קונים יותר כחול לבן"

מנתונים שעלו במחקר של חברת האשראי, נראה כי 61% מסך הרכישות אונליין השנה הן מחנויות ישראליות. זאת לעומת שנה שעברה בה ישראלים רכשו רק כ-53% מאתרים ישראלים 

מערכת ice | 
קניות (צילום freepik, shutterstock)
אמריקן אקספרס וחברות אשראי נוספות תמכו בחודשיים האחרונים בעסקים ישראלים על ידי הטבות שונות. בענף המסעדות למשל, יזמה אמריקן אקספרס ישראל את המיזם הקולינרי COMFORT ZONE with American Express. מיזם שנולד מתוך רצון ומטרה להמשיך ולתמוך בעסקים ולחבק בחזרה את המסעדות והקולינריה הישראלית.

בשלושת השבועות הראשונים של נובמבר 2023 נראה כי ההוצאות של לקוחות אמריקן אקספרס במסעדות לא ירדה לעומת התקופה המקבילה ב- 2022, אך יש פחות מסעדות פתוחות, פחות חשק ומצב רוח לצאת ולבלות. הביקוש במסעדות לדברים בסיסיים, מהירים ונגישים.
מני כהן, מנכ"ל אמריקן אקספרס ישראל אמר: אנו גאים להיות חלק מרכזי התומך ומעודד צריכה כחול לבן יחד עם לקוחותינו, אשר עולה מהנתונים כי אכן בחרו לקנות השנה בעסקים מקומיים ישראלים. דווקא בתקופה הקשה שעוברת עלינו בישראל, אנו כחברה נדאג להמשיך לייצר יוזמות התומכות במשק הישראלי ולהעניק ללקוחותינו הטבות ייחודיות עם ערך מוסף.
 
רוני קרני מנהלת שיווק אמריקן אקספרס: "אחד מהערכים המובילים את המותג אמריקן אקספרס הינו תמיכה חברתית ומודעות סביבתית. לכן בימים אלו יותר מתמיד זה הזמן לתמוך בעסקים המקומיים בישראל. אנו מודים על הזכות לסייע ולתמוך בעסקים ובמקביל להעניק ללקוחותינו הצעות ערך ייחודיות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה