ויראלי

נמאס לו? זה הצעד של רונאלדו שישבור את הכלים

דיווחים חדשים רומזים שהפורטוגלי מעוניין לעזוב את הממלכה הסעודית לאחר תקרית המרפק במשחק מול אל הילאל, לא לפני שיקיים ריאיון בו יחשוף הכול
מערכת ice | 
כריסטיאנו רונאלדו (צילום shutterstock)
רונאלדו עבר הרבה מאז שעזב את ריאל מדריד, הקבוצה בה הפך לכוכב ענק. הוא עבר ליובנטוס, חזר לשנה למנצ'סטר יונייטד וב-2023 החליט כמו כדורגלנים רבים לעבור לסעודיה. רבים חשבו שבאל-נסר הסעודית הוא יסיים את הקריירה המפוארת שלו אך שורת אירועים שהתרחשו לאחרונה מעידים על שינוי נוסף שהכדורגלן יעשה.
 
חצי גמר הסופר קאפ הסעודי הפגיש את שתי הקבוצות הטובות בממלכה - אל נאסר של רונאלדו מול אל הילאל. בדקה ה-86 אל הילאל כבר הייתה ביתרון 2-0 ורונאלדו היה נראה מתוסכל. בשלב מסוים הפורטוגלי שלח מרפק לעבר אלי אל בולאייחי מאל הילאל ויצר מהומה בדשא.
השופט נתן לרונאלדו אדום ישר ולאחרונה פורסם שהכדורגלן זומן לוועדת משמעת שצפויה להרחיק אותו לשני משחקים בליגה. רונאלדו צפוי לחזור למגרש ב-1.5 אך דיווחים רבים טוענים שהוא לא מרוצה מהקבוצה ושהוא לא צפוי להאריך את החוזה שלו שנגמר בקיץ.
 
עוד נטען כי הוא מתכנן לקיים ראיון מיוחד בו יחשוף את כל מה שיושב על ליבו. בנוסף הוא מעוניין לספר את האמת על הליגה הסעודית על רקע הדיווחים הרבים שבממלכה פועלים להביא את המונדיאל לממלכה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה