ויראלי

שולי רנד חושף את צופית גרנט: "לא יודע מאיפה נפל עליי"

שולי רנד הסביר בראיון: "יש לה את הקשר האישי שלה לקדוש ברוך הוא, את השאלות שלה ואת התשובות שלה. יש לה עולם רוחני שהלוואי עלי, כי איך שאני תופס את הדת באמת, את הקיום שלה, בוא נגיד שאני מוכן להחליף עם צופית היום את העולם הבא
מערכת ice |  8
צופית גרנט (צילום כאן 11)
רק לפני כמה חודשים, אחרי שנים של מלחמה קשה, משפטית ועל המסך נראה שהגזרה של מיכל רנד והגרוש שלה, שולי רנד הזמר הידוע שנישא לצופית גרנט, מתחילה להתקרר ואפילו ללבלב. גרושתו של רנד סיפקה מסרים מפייסים ומפרגנים לצ'ילבה הגדול שלה שהיה פעם בעלה, אבל רנד עצמו מספר מה הוא כל כך אוהב בזוגתו צופית גרנט.
בראיון לישראל היום הסביר רנד: "יש לה את הקשר האישי שלה לקדוש ברוך הוא, את השאלות שלה ואת התשובות שלה. יש לה עולם רוחני שהלוואי עלי, כי איך שאני תופס את הדת באמת, את הקיום שלה, בוא נגיד שאני מוכן להחליף עם צופית היום את העולם הבא. "אני קורא לעצמי 'שולי בעל הנס', כי אחרי שכבר חשבתי שלא יהיה שום דבר ולא ראיתי שום אופק, פתאום הקב"ה שלח לי אהבה אמיתית, אישה. אני לא יודע בכלל מאיפה זה נפל עלי"
 
צופית גרנט מוכרת בישראל בעיקר בזכות חוסר המעצורים שלה והמוכנות שלה לעשות דברים קיצוניים כדי להעביר מסרים שחשובים לה. היא הצטיירה בעיני רבים כאדם לא שגרתי ונישואיה לשולי רנד לפני שנתיים, רק הוסיפו.
על אף המבטים והזלזול שחטפו בחלקים מהתעשייה לאחר שהחליטו להינשא, נראה כי מדובר בחיבור שעושה לשניהם רק טוב. כעבור שנתיים מאז עמדו תחת החופה, צופית החליטה לסכם את רגשותיה ובפוסט מרגש ששיתפה בחשבון האינסטגרם שלה לא מכבר, כתבה את שעל ליבה.
בפתח הדברים כתבה גרנט: "הערב לפני שנתיים בדיוק עמדנו מתחת לחופה, איש ואישה, שתי נשמות מרוגשות כמו ילדים, לא נפגשנו מס ימים והרגע בו העיניים שלנו נפגשו היה הכי עמוק ועוצמתי , כמו ראיתי שם בעיניך את ניצוץ הבחירה, ראיתי בעיניך אותי ברורה , הכי בטוחה באהבתי לך, וראיתי אותך שקט, רגוע, וכל כך רך. זכיתי בגדול ברוך השם".
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    נישואין
    דוד 04/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צי יתן ואלונים יזכה אותכם צופית ושולי רנד לעוד שנים רבות ביחד ובאושר והקנאים? ..."שיתפוצצו"
    סגור
  • 5.
    אוהבת
    אלימור 04/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מדהימים שניכם ועוד יותר ביחד הבורא אוהב כל כך ומגיע לכם אהובים. תמשיכו לכיוון האור ביחד להתרגש ולאסוף רגעים.
    סגור
  • 4.
    ??
    מימי 04/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אהבה עיורת. בהצלחה
    סגור
  • 3.
    איזה כף, לגמרי זכיתם במשהו נדיר.
    אלה 04/2024/19
    הגב לתגובה זו
    2 0
    למצוא פרק ב' שכזה, זה לא מובן מאליו. בעצם גם פרק א' שכזה ממש לא מובן מאליו. שתמיד תמיד תאהבו, תשמחו כמובן בבריאות טובה.
    סגור
  • 2.
    הפנים של שולי אומרות הכל
    חבר ילדות 04/2024/17
    הגב לתגובה זו
    4 0
    חזר לעצמו בזכות הזוגיות הזו. מגיע לו הטוב הזה לאחר שנות הייסורים... פגשתי אות בעבר במאה שערים והוא היה כבוי לגמרי... עכשיו עבר ב"ה מהפך וחזר לעצמו... המשך זוגיות טובה עד 120
    סגור
  • 1.
    שמחים בשמחתכם.הלוואי שמעכשיו יהיה רק טוב.
    הרבה נחת. 04/2024/17
    הגב לתגובה זו
    7 1
    תיהנו מהחיים שלכם יחד כזוג, אבל למען הצדק המוסר והמצפון. שתחררו את מיכל מעגינותה, אחרת, לעולם לא תהיה לכם שלוה, אתם תלכו עם החטא הזה לעולם הבא. מדוע לכם להגיע עם כתם לעולם הבא. ש מעשים שאסור לעשות. עם כל הכבוד לחוקי ההלכה, הם רחוקים מלעשות צדק. הכתובה לא מתבטלת רק בגלל שגבר מואס באישתו. הוא צריך את הסכמתה או לפדות את הכתובה. על פי החוק הישראלי הם נשואים ומיכל עגונה.. מיכל כלואה אי אפשר לעולל לאף אישה עוול כזה. שניכם שותפים לפשע. לה.
    סגור
  • מיכל עבריינית ואישה חולה
    ברדוגו 04/2024/17
    הגב לתגובה זו
    2 0
    גזלה מאלפי אנשים....
    סגור
  • די לרכילות
    אלימור 04/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דיי לשפוט בלי להבין דיי דיי לרכילות תנו לשקט לבוא בלי לחפש תשובות ושאלות.
    סגור