ויראלי

משתתף "רוקדים עם כוכבים": "רעל הייתי נותן להם"

חזי דין, שאחיינו נרצח בפסטיבל נובה ב-7 באוקטובר, התייחס בזעם להבהרות שדרשו נציגי היועמ"שית מבן גביר ומשב"ס, באשר למזון שניתן לאסירים הביטחוניים בכלא: "לא נקניקיות, רעל הייתי נותן להם! ובמנות קטנות. שימותו לאט לאט ובייסורים" 
רוני שיינר | 
חזי דין (צילום ניר סטולו)
הבוקר נחשפו ב"ישראל היום" ההבהרות שדרשו נציגי היועמ"שית מהשר לביטחון לאומי איתמר בן גביר ומשב"ס, באשר לתפריט המזון שניתן לאסירים הביטחוניים בכלא, ובהם מחבלי הנוחבה שהשתתפו במתקפת 7 באוקטובר.
בין היתר, ביקשו נציגי היועמ"שית הסברים מדוע הוסרו הפירות מהתפריט שמוגש לאסירים הביטחוניים בכלא, בניגוד להמלצת גורמי מקצוע ודיאטנים. עוד נשאל מדוע מוגשות למחבלים נקניקיות פעמיים בשבוע ולא בתדירות פחותה יותר, משום שאלו נחשבות לבשר מעובד, לא טרי ולא בריא. 
 
הקוסם חזי דין, שישתתף בעונה הקרובה של "רוקדים עם כוכבים" התייחס בזעם לדברים וכתב: "אבקש סליחה מראש שאני מוריד את החליפה של הדמות הייצוגית שאני, פשוט רצחו את אביעד האחיין שלי, הבן הגדול של אחותי, הנכד הבכור של אבא ואמא שלי", כתב דין. "אז לא, לא נקניקיות, רעל הייתי נותן להם! ובמנות קטנות. שימותו לאט לאט ובייסורים". 
אביעד הלוי, אחיינו של דין, נרצח בטבח הרצחני בפסטיבל נובה, ב-7 באוקטובר. דין שיתף באותם ימים: "הייתי זה שזיהה את הגופה ובישר לאחותי. מי שלא שמע זעקה של אם ששמעה על רצח בנה, לא שמע זעקה מעולם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה