ויראלי

יובל מעתוק נגד הגבר שהפיץ תמונת עירום שלה: "התביעה בדרך"

זוכת האח הגדול, יובל מעתוק משתפת על המאבק המשפטי שלה נגד הגבר שצילם והפיץ תמונה אינטימית שלה: "הצלחתי להשיג החודש את התמונה, הוא מפחד"

מערכת ice | 
יובל מעתוק (צילום יוטיוב/ רשת 13, shutterstock)
על פי פרסום של "ישראל בידור", בראיון עם כוכבת האח הגדול יובל מעתוק, נשאלה על הפרסום וההפצה של תמונת העירום שלה, לפני שנכנסה לתוכנית הריאלטי האח הגדול.
זוכת האח הגדול ענתה: "שני הדברים הכי קשים שחשפתי, זה באמת הפרסום של התמונה שלי בעירום. אני הצלחתי להשיג החודש את התמונה ואני נפגשת בימים האחרונים עם עורכי דין. עוד קצת, התביעה בדרך".
 
בתשובה לשאלה: "הוא כתב לך משהו אחרי הראיונות ואחרי שדיברת על זה?", מעתוק ענתה: "כן בטח, איך שיצאתי מהאח קיבלתי ממנו הודעות".
עוד ענתה הכוכבת באומץ: "הוא חסום בכל מקום, חוץ מבהודעות הרגילות. כמובן שלא עניתי לו. אז שבוע אחרי הוא שלח באיזה חמש וחצי בבוקר הודעות, שזה בן אדם שלחוץ לדעתי, לשלוח הודעות בשעות האלה. תראי, הוא מפחד".
 
כזכור, מעתוק מדברת על הסיטואציה הקשה באומץ, כשיצאה הזוכה מהתוכנית, התראיינה ושיתפה גם בתוכנית הדו''ח היומי של קובי מחט ברשת 13 על הכאב: "לאורך כל האח פתחתי, חוץ משני דברים, שזה גבר שצילם אותי בעירום ללא ידיעתי והעלה את זה לרשתות חברתיות ועוד סיטואציה מאוד קשה שאותו גבר בא אלי עם החבר שלו, עם סיפור כיסוי שהוא דו מיני ובאמת לא הבנתי. אותו גבר שהייתי איתו ביקש ממני לעשות משהו לחבר שלו וכשאמרתי לו שלא, אז שניהם אמרו לי 'את לא שתית מספיק'".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה