טלוויזיה

האח הגדול בשינוי מפתיע: זה מה שיקרה בעונה הקרובה

בעקבות המלחמה, הקיר המפורסם של התוכנית הנצפית יוסר. אותו קיר שעליו מונחים תמונות הפנים של המתמודדים, מזכיר יותר מידי את תמונות החטופים. במקומו, יצוין היום בשבוע. מההפקה נמסר: "העונה רלוונטית ולא מנותקת מהמצב"

מערכת ice | 
האח הגדול (צילום פייסבוק/ האח הגדול)
בעקבות המצב המורכב, העיתונאי ערן סוויסה פרסם היום (חמישי), בעמוד האינסטגרם שלו את השינויים שיהיו בעונה הקרובה של הבית הכי נצפה במדינה. כאמור, בעקבות מלחמת חרבות ברזל, החטופים בעזה והרגישות למצב ייתכנו שינויים בעונה החדשה של הראליטי, לו הרבה מחכים בשביל קצת אסקפיזם.
הקיר המפורסם שמלווה אותנו כל עונה, עליו נמצאים תמונות הפנים של דיירי הבית יוסר, על המסך במקום התמונות, אמנם לא יספרו את הימים של השהייה בבית, אך יצוין היום בשבוע. כמו כן, גם המשימות ותוכן העונה יושפע מהאירועים במדינה מאז ה-7 באוקטובר.
 
כאמור, ברשת 13 אישרו את הפרטים ומסרו לסוויסה: "הפקת האח הגדול עובדת קשה בכדי לעשות עונה רלוונטית שלא מנותקת מהמצב, אבל גם נותנת לצופה את חווית האח הגדול שהוא מצפה לה. חלק מכך, אכן צפויים שינויים בתוכנית, שאת חלקם תוכלו לראות בערב הכניסה שישודר בלייב ברשת 13".
 

כזכור, את הליהוקים לעונה החדשה החלו כבר שלושה חודשים אחרי הגמר בו זכתה יובל מעתוק. בנוסף, העונה האחרונה הייתה בין המתוקשרות לתוכנית, ממנה יצאו זוגות, אויבים וסלבים חדשים לביצה, עליהם כותבים עד היום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה