ויראלי

נתניהו הגיש תלונה במשטרה על הסתה. ואיך זה קשור לעמוס שוקן?

משפחת נתניהו הגישה תלונה במשטרה על הסתה לאלימות כנגד עיתונאי שהפגין מול בית ראש הממשלה. במקביל, בטוויטר, נתניהו הבן הפנה חיצי ביקורת כלפי מו"ל "הארץ" על פרסום טורי דעה של אותו כותב, אך שוקן התנער 
מערכת אייס |  3
עמוס שוקן, יאיר נתניהו (צילום ויקיפדיה/ עידו קינן, מתוך עמוד הפייסבוק של יאיר נתניהו)
משפחת נתניהו הגישה היום ד') תלונה במשטרה כנגד העיתונאי והתסריטאי חיים שדמי בגין הסתה לאלימות נגד ראש הממשלה ובנו. הדברים מגיעים לאחר שביממה האחרונה צייץ בחשבון הטוויטר שלו נתניהו הבן כי שדמי מפגין מול בית ראש הממשלה וקורא קריאות אלימות נגד המשפחה, בצירוף קטעי וידאו. נתניהו אף תייג את משטרת ישראל והשר לבטחון פנים, גלעד ארדן, במקביל להאשמות כנגד מו"ל הארץ, עמוס שוקן, כי הוא מקושר לשדמי.   
סדרת הציוצים החלה אתמול, כאשר נתניהו צירף סרטון של שדמי בהפגנה וצייץ "ואו! הפסיכופט שמקבל את משכורתו מאהוד ברק והפדופיל, חיים שדמי, מאיים על חיי במפורש במגפון מול בית ראש הממשלה! הגשתי עליו כבר בעבר תלונה למשטרה אך לא קיבלתי שום מענה!", ותייג את משטרת ישראל. 
 
לאחר מכן תייג נתניהו את מו"ל הארץ, עמוס שוקן, וצירף צילום מסך של טור דיעה של חיים שדמי אשר התפרסם ב"הארץ" ב-2014, וטען כי שוקן "אוסף אותם בפינצטה". שוקן הצטרף לדיון רק הבוקר ושאל מה הבעיה עם שדמי. 
 
אחד הגולשים טען בפני המו"ל שאילו שוקן היה בנעליו של נתניהו הבן, לא היה נותן לשדמי לפרסם דעותיו על גבי העיתון, ולכך ענה שוקן כי גדי טאוב פרסם דברים בגנותו על גבי "הארץ". 
 
קראו עוד ב-ice
לטובת נתניהו העיתונאי בהמשך אראל סג"ל, אשר טען כי אין מקום להשוואה:
שוקן טען שאין לו היכרות עם שדמי וכי לא יזהה אותו אם יתקל בו. הסיבה למעורבותו של שוקן, לדבריו, בנושא היא מאחר "שהוא לא חייב לסבול כל שקר". 
  
מלבד הפניית חיצים כלפי מו"ל הארץ ואושיות שמאל נוספות, נראה כי המצב הפך בלתי נסבל מבחינתו של נתניהו הבן. נתניהו תייג את חשבונו של שר הפנים גלעד ארדן, אשר מוקדם יותר הבוקר נענה לו ואמר כי אכן מדובר בעבירה פלילית.
מספר שעות לאחר מכן צייץ בבעתה נתניהו: "זה פשוט פסיכי! אני מרגיש שהדם שלי הפקר! הפרקליטות ומשטרת ישראל פשוט מעודדות אלימות וחלילה רצח כלפי משפחת נתניהו".
 
בהמשך, כאמור, נקטו נתניהו ומשפחתו בצעדים קונקרטיים ואף הגישו תלונה במשטרה נגד שדמי. משטרת ישראל צייצה בחשבון הטוויטר שלה כי "במשטרת ישראל הוגשו תלונות על ידי בנו של רה"מ ומי מטעמו, בטענה לעבירות של הסתה ואיומים. כל מקרה המגיע לידיעת המשטרה, ובו נטען שנעברו עבירות הסתה, נבדק ומועבר לפרקליטות לעיון והחלטה על המשך ההליך כמקובל, וכך נעשה גם במקרה זה".
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    איומים (ל"ת)
    עצית 05/2020/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    איומים (ל"ת)
    עצית 05/2020/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    כל הכבוד לחיים שדמי (ל"ת)
    יצחק 05/2020/06
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור