ויראלי

עמית סגל נגד 'אולפן שישי'? "הזמנת פרופ' לס - אות קלון על התקשורת"

ירי בנגמ"ש? הפרשן הבכיר של חדשות 12 יוצא נגד כלי תקשורת המזמינים את פרופ' יורם לס לאולפנים: "אדם מופקר, חסר עכבות ורודף פרסום". בשישי האחרון נטל הפרופסור חלק באולפן שישי. לוינסון בתגובה: "מתייג את רון ירון"
 
אילן שניג |  97
עמית סגל, יורם לס (צילום מסך קשת 12, פייסבוק/יורם לס)
עמית סגל יוצא במתקפה חריפה נגד הזמנת פרופ' יורם לס לאולפני הטלוויזיה וטוען שהיא "אות קלון לתקשורת הישראלית". בסופ"ש האחרון השתתף פרופ' לס בכתבת מגזין ארוכה של  אילן לוקאץ', ששודרה ב'אולפן שישי', ובה התעמת עם פרופ' גליה רהב. 
פרופ' לס התפרסם בדעות קיצוניות, היוצאות נגד "בהלת הקורונה" וקרא לה "שפעת עם יחסי ציבור". הוא טוען כי נפטרים הרבה פחות אנשים מהמדווח וכי ההיסטריה סביב המחלה מוגזמת. סגל כתב בסוף השבוע בחשבון הטוויטר שלו: "‏יורם לס הוא אדם מופקר, חסר עכבות ורודף פרסום. הפיכתו למרואיין לגיטימי וליהוקו לכל משבצת פנויה היא אות קלון על התקשורת בישראל".
 
אנשי תקשורת נוספים הצטרפו לביקורת: פרופ' אריה אלדד, שמשדר ב-103fm כתב: : "הראיון עם פרופ' לס באולפן ששי מעיד שהאיש חי בהכחשת המציאות. זו הגדרה של מחלת רוח. הוא לא בריא, אבל התקשורת שנותנת במה לטירוף הזה מטעמי רייטינג – פושעת".
 
ח"כ מאי גולן כתבה : "בזמן שישראל נמצאת במלחמה ביולוגית שונאי חינם מסכנים חיים! כל מי שמכחיש את הסכנה מנגיף הקורונה רק כדי להסית ולהכשיל את מאמצי הממשלה במאבק הכלכלי והבריאותי הקשה שאנו נמצאים בו - מפקיר את האזרחים וכל כלי תקשורת שנותן במה להזויים האלו מצטרף להפקרות. שנאה פוליטית לא מצדיקה סיכון חיים!".
 
והכתב הפוליטי חיים לוינסון עקץ את סגל וכתב: "שניה מתייג את רון ירון", בהתכוונו לעורך "אולפן שישי", ששיבץ את הכתבה בתוכניתו.
תגובות לכתבה(97):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 81.
    לס לס טיפש
    קורא 09/2020/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יורם לס אתה אידיוט גמור אך אתה מזלזל בנגיף כל כך מסוכן בושה לתת לך במה
    סגור
  • 80.
    עמית סגל צודק לחלוטין !!!
    שילה 08/2020/17
    הגב לתגובה זו
    2 1
    ערוצי התקשורת הפכו את פרופ. לס לכוכב רשת, בשעה שכל הרופאים המצויים פיזית בשדה המערכה נגד הקורונה מדברים הפוך לגמרי למי שעומד מן הצד ומחצצר דברים פופוליסטיים . פרופ. אהוד גרוסמן אמר נחרצות :"מי שלא ראה בעיניים -שלא יעז לקוום ולדבר!"ד"ר עמוס דודי אמר שדבריו של הפרופסור המכובד נוגעים ב"חוסר אחריות וזילות בחיי אדם"...
    סגור
  • 79.
    לכל "החכמים"
    שירה 07/2020/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    *לכל המגיבים והמשמיצים את סגל, אני מניחה שגם אתם אינכם אנשי רפואה, ומכאן עד לצדד בלס הדרך ארוכה. מי שמכם לצדד באדם שכל מטרתו היא רייטינג. לציין שאף באחת התוכניות הודה בכך שאוהב את הבמה. אילו הייתם יודעים מה מחוללת מגפת הקורונה לגופו של האדם ומה אחרי החלמה הסיבוכים ממנה, או שהייתם חווים ממנה, לא הייתי מגיבים כפי שהגבתם כלפי סגל שצודק בהחלט באמירותיו. תחושתי היא שכל אלו המצדדים הינם משונאי ביבי זה ניכר מכתיבתם. אנחנו לא העם היחיד שמתמודד עם המגפה, כל העולם מתמודד עימה בדיוק באותה הדרך, אצל כולם יש סגר, אצל כולם השמים סגורים ואצל כולם עוטים מסכות ומחטים ידיים, אגב גם פרופ' לס עוטה מסכה ומחטה ידייםהודה בכך " אבל זו רק שפעת, למה הוא עוטה מסכה" אילו לא היתה מגפה כפי שלס טוען מדוע כל העולם בכאוס בנסיון למצוא חיסון ולמגר אותה ? ורק לס צודק חחח אל מול רבים וגדולים ממנו שנאבקים ליצר חיסון למגפה . צודק סגל במאה אחוז זו תעודת עניות לתקשורת שמחפשת רייטינג במצב כזה קשה ושנותנת ללס שגם הוא ניזון מרייטינג ולשכמותו*
    סגור
  • 78.
    מה לעשות פרופסור לס צודק אין כלום . (ל"ת)
    הבורר 07/2020/26
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 77.
    בהלת קורונה מיותרת
    אלי 07/2020/25
    הגב לתגובה זו
    1 3
    תפסיקו להפחיד את האנשים. ותפסיקו לסתום פיות לאנשים שפויים שמספרים אמת. הפחדה מכוונת זו משרתת אינטרסים זרים. לפי הנוראה מסביב מחלה זו לא מהווה סכנה קיומית למדינה שלנו , אבל מגבלות על המשק כן הורסות כלכלת מדינה.
    סגור
  • טען עוד
  • 76.
    פרופסור יורם לס
    צבי 07/2020/22
    הגב לתגובה זו
    3 5
    איזה הסמכה ברפואה יש לעמית סגל שיכול לחלוק על פרופסור לס? כל טמבל נהיה מלך
    סגור
  • 75.
    הזכיכות הנוטפת מפניו של סגל הפכה מזמן לבלתי מסבלת. (ל"ת)
    ספייד 07/2020/21
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 74.
    עמית סגל..אתה בעצמך ביזיון תקשורתי
    אייל להב 07/2020/21
    הגב לתגובה זו
    2 3
    מה שפרופסור לס אומר זה מה זקובעים רוב האפידמיולוגים הרופאים ואף הפתלוגים בעולם. כאן אתם עושים לנו שטיפת מוח שקרית על מגיפה מצוצה מהאצבע, וחושבים שכולם אידיוטים. אז זהו שלא. 400 מתים פלוס מינוס זה לא מגיפה. דביל. כל שפעת עונתית עלובה לוקחת פי כמה יותר קורבנות. לך תאכיל לוקשים מישהוא אחר.
    סגור
  • 73.
    סגל צודק אות קלון מובהק
    מיכל 07/2020/21
    הגב לתגובה זו
    6 0
    לס הליצן ההזוי מופיע על כל במה, פרופ לפרמקולוגיה שכיהן רק 11 חודש כמנכל משרד הבריאות ועף משם, הוא האורים והתומים של חלק ארי מתושבי המדינה והתקשורת אחראית לכך. מעבר לעובדת היותה קובעת סדר יום ציבור,י התקשורת כבר מזמן איבדה את אמון הציבור ואינה נושאת כבר זמן רב בשום אחריות. כל צעקן, מסית, מגישים צרחניים שיורדים נמוך באופן ההתבטאות וצרות המוחין, מפיץ כזבים או הזוי אלה כוכבי התקשורת של היום. לא מפתיע שהרייטינג בצניחה, כבר אין טעם לצפות והדור הצעיר לא מכיר את המושג טלביזיה.
    סגור
  • 72.
    למה רק לס?
    מגן שמאלי 07/2020/21
    הגב לתגובה זו
    2 2
    זה הרבה יותר גרוע שהתקשורת מזמינה לאולפנים אנשים כמו ברדוגו, מיקי זוהר, מירי רגב, ינון מגל ועוד שלל חדלי אישים .. פרופ' לס לפחות מנמק עניינית את עמדותיו. יש לא מעט אחרים שפשוט באים לאולפן, שופכים פח זבל מלא במסרים שהוכתבו בבלפור, שקרים ודברים חסרי נימוק וטעם.. למה להטפל דווקא לפרופ' הזה? .. אה.. זה נוגד את האג'נדה המפורסמת שכל מי שמעביר ביקורת מסומן כאויב או 'לא אפוי'..
    סגור
  • 71.
    ממשלת החרטא ברטא
    יו 07/2020/21
    הגב לתגובה זו
    3 2
    חוסר אחריות לא להגיד את האמת שפרופסור לס הוא היחיד שאומר שהמלך הוא עירום עובדתית הוא צודק הקורונה בארץ לא הרגה אלפים וברגע שייגמר המשפט של ביבי פתאום הקורונה תיעלם ראינו איזו ממשלה יושבת ונותנת פה פקודות אחד טוען כלפי החבר שלו למפלגה הם מתחרים מי יותר מושחת מהשני
    סגור
  • 70.
    יורם לס נגד גליה רהב
    ד"ר ורון אלי 07/2020/21
    הגב לתגובה זו
    5 1
    פרופ' לס אולי מציג דעתו בתיאטרליות אבל בגדול הוא צודק. הקורונה היא וירוס שבדומה לשפעת לא מתים ממנו אלה מהסיבוכים ממנו.התמותה היא לא גדולה יחסית למגפות אמיתיות-ראה אבולה למשל-והיא משתנה בהתאם לאזור גאוגרפי,גיל חציוני,וגנתיקה של אוכלוסיות.תמיד צריך ללכת למספרים ולדוגמא:במיזרח התיכון מתים פחות!ארצות שהגיל החציוני נמוך יותר מתים פחות!בארצות מזרח אסיה מתים פחות!סתם נתון:ביוני 2019 מתו בכללי יותר אנשים מאשר היוני 2020! איך יכול להיות הרי אנחנו באמצא מגיפה "נוראית"!יש יותר חולים קשים כרגע(לפי משרד הבריאות) מחולים בינוניים! כל סטודנט לרפואה יודע שזה לא אפשרי לעולם! אולי ההסבר לכל השיגעון זה שזה וירוס חדש שלא למדו לטפל(עכשיו מטופל הרבה יותר טוב), אין עדיין חיסון, ויש הרבה רשתות חברתיות שהרוב הכתוב בהם זה חוסר יידע ופניקה! חומר למחשבה!תהיו בריאים!!
    סגור
  • יש קצת אמת והרבה סילוף בתגובתך
    בעל מחשבה 07/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 1
    במרבית המקומות בעולם יש תמותה עודפת בחודשים האחרונים (כלומר מתים יותר מאשר בחודשים הללו בשנים קודמות). וזאת למרות הסגר, הריחוק והמסיכות. במקום שבו אין תמותה עודפת לרוב הסיבה היא שסגר, ריחוק ומסיכות עוזרים גם למנוע מחלות אחרות (סגר גם מונע תאונות דרכים, אשפוזים על רקע שתיית אלכוהול מופרזת ועוד). לא שאני בעד סגר - אני לא. אבל להגיד שזה כלום וסתם שפעת לא יעזור ויוליך אותנו בכיוון לא נכון. צריך למצוא פתרונות הגיוניים לחיות עם הוירוס הזה מבלי להכחיש אותו ואת סכנותיו.
    סגור
  • 69.
    סגל אולי חזק ב מטעני חבלה ..מהבית...אבל
    Yl 07/2020/21
    הגב לתגובה זו
    3 1
    מה לסגל ו לרפואה? אולי עבר קורס חובשות בישיבה לאומתו פרופ לס אדם ש הקדיש את כל חיו ל לימודים בתחום הרפואה והכי חשוב עובדתית הוא צודק
    סגור
  • 68.
    צודק ב100% לס הליצן התקשורתי עושה נזק ומתנהג בחוסר אחרי (ל"ת)
    אני 07/2020/21
    הגב לתגובה זו
    5 5
    סגור
  • 67.
    מעניין שעיתונאי חושב שבלהביע דעה יש אות קלון
    יעל 07/2020/20
    הגב לתגובה זו
    6 1
    כנראה שעמית סגל חושב שצריך להגביל את חופש הביטוי לפי מה שהיה מקובל בימי הביניים
    סגור
  • 66.
    עמית סגל היא אות קלון לטלויזיה (ל"ת)
    א.ס 07/2020/20
    הגב לתגובה זו
    5 3
    סגור
  • 65.
    לא מפריע לי שלס חולה רוח הבעיה שהוא שקרן
    איל 07/2020/20
    הגב לתגובה זו
    4 4
    בישראל מתו משפעת 36 איש ובשנים שלפני כן בין 60 ל 70 מי שטוען שהקורונה זו שפעת עם יחסי ציבור הוא פשוט שקרן גם בארהב 60000 מתו משפעת בעונות קודמות בעונה אחרונה 36000 איך ניתן להשוות למה שקורה היום ?
    סגור
  • 64.
    פרופסור לס גיבור לאומי
    דובדוב 07/2020/20
    הגב לתגובה זו
    2 3
    אדון סגל מי אתה בכלל שתחליט מי יכול להתראיין או לא ? אם פרופסור לס היה בדיחה לא היית מבזבז כתבה כזאת גדולה עליו הוא צועק את האמת ואתה תזכר בהסטוריה שהשתתפת בפשע נגד האנושות .. ההסטוריה תתחשבן עם כולם .. אצה לא טיפש אתה מבין הכל
    סגור
  • 63.
    בושה וכלימה
    אורית סיגל 07/2020/20
    הגב לתגובה זו
    4 3
    יש גבול לכל תעלול. למה נותנים לאנשים הזויים במה? גם ככה אנשים לא כולם ממושמעים ולכן הקורונה מתפשטת.
    סגור
  • 62.
    סגל(סגן לוי)...בשבילך-פרופסור יורם לס.
    רונן מאילת 07/2020/20
    הגב לתגובה זו
    7 4
    ממתי אתה איש רפואה שיכול לחוות דעה בנושא??? תשאר במישבצת שלך... הפירסום עלה לך לראש..תופעה ידוע אצל אנשי תקשורת...
    סגור
  • פרופסור לפרמקולוגיה שלא עסק בבריאות הציבור (ל"ת)
    יוריי 07/2020/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • סגל הלקקן מבית בלפור
    דוב דוב 07/2020/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מי אתה בכלל ... פרופסור לס גיבור לאומי
    סגור
  • 61.
    בהלת קורונה מיותרת
    אלי 07/2020/20
    הגב לתגובה זו
    7 4
    תפסיקו להפחיד את האנשים. ותפסיקו לסתום פיות לאנשים שפויים שמספרים אמת. הפחדה מכוונת זו משרתת אינטרסים זרים. לפי הנוראה מסביב מחלה זו לא מהווה סכנה קיומית למדינה שלנו , אבל מגבלות על המשק כן הורסות כלכלת מדינה.
    סגור
  • 60.
    צודק מאוד
    עינתי 07/2020/20
    הגב לתגובה זו
    2 2
    הבנו את דעתו של האיש כבר מזמן. (אנחנו לא כ"כ סתומים כפי שבתקשורת סבורים), ונמאס לשמוע את אותו תקליט מטורלל. אבל הי, עמית סגל, לא תסיק מסקנות לגבי עבודתך?
    סגור
  • 59.
    עמית סגל אתה אות קלון לליקוקים שלך לביבי
    מני 07/2020/20
    הגב לתגובה זו
    9 2
    כרגע אתה מנסה לרדת מהעץ ? מאוחר מידי העם לא קונה את הבולשיט שלך אתה אבישי בן חיים האשכנזי
    סגור
  • 58.
    סגל בנו של איש המחתרת היהודית החינוך שקבל מאביו הפושע (ל"ת)
    חיים 07/2020/20
    הגב לתגובה זו
    4 3
    סגור
  • 57.
    עמית אל תעוף על עצמך
    רן 07/2020/20
    הגב לתגובה זו
    6 2
    פרסום
    סגור
  • 56.
    אות קלון על התקשורת האומנם ???
    אפרים 07/2020/20
    הגב לתגובה זו
    6 0
    עמית היקר כשהתקשורת מביאה לשידור דמויות רדודות מכל התחומים (בלי שמות מפאת כבודם של הדמויות) גם אז אתה מתרומם על הרגליים האחוריות ???? מה קורה לחופש הביטוי ? כל מה דאתה אומר ומביע נראה לך הכי אמיתי ? אתה צודק תמיד ??? פרופסור לס הוא אדם חכם ויש מאחוריו הרבה הרבה מכדי שאתה תגדיר אותו כאיש קלון. תתבייש לך.
    סגור
  • 55.
    לא... בועז ביסמוט זה בסדר... (ל"ת)
    אני 07/2020/20
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 54.
    לס צודק דובר אמת יודע היטב במה מדובר
    לגיטימי 07/2020/20
    הגב לתגובה זו
    7 5
    עמית ככתב איך אתה יוצא כלכך נגד הדמוקרטיה ואתה ודאי יודע שלס אחד השפויים האמיתיים שיברור וידוע לו מה מיתרחש מאחורי הקלעים של מישרד הבריאות והממשלה הפוליטיקה ושמשתמשים בקורונה בהגזמה מטורפת ובהלה מיותרת בציבור וסגר מטומטם.אז מה אתה כלכך נגדו מענין
    סגור
  • 53.
    עמית - אתה פחיתות מוחלטת ומסיתה בתקשורת!! (ל"ת)
    רונה 07/2020/20
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 52.
    אכזבת סגל ??...אהבתי אותך
    הנביא משה 07/2020/20
    הגב לתגובה זו
    2 2
    דווקא ממך ??? גדולים וחכמים ממך כבר הפנימו את המידע והעובדות של כל הניפוח התקשורתי .. לדעתי לס עוד עדין ...אני הייתי עוד יותר אז מה עם הרייטינג שלכם נפגע קצת ! הבנת את זה Barmiztva boy ..תגדל תבין ממך לא ציפיתי ...??
    סגור
  • 51.
    צריך לשמוע דעות שונות ובטח מאדם בעל שיעור קומה כשל לס.
    יוגב 07/2020/20
    הגב לתגובה זו
    3 4
    להגיד משפט כזה מעיתונאי כמו סגל יכול לתת לאנשים את הרושם שהחינוך שהוא קיבל הוא סוג של פאשיזם.
    סגור
  • 50.
    ממתי עמית רופא, מעריך אותו אבל לס צודק (ל"ת)
    אלי 07/2020/20
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 49.
    מאי גולן..סוג של ליצנית חצר מגוחכת
    אסולין 07/2020/20
    הגב לתגובה זו
    7 2
    לא מבין איך הגיעה לכנסת..
    סגור
  • 48.
    עמית שמעת על המושג דמוקרטיה?
    תימניה 07/2020/20
    הגב לתגובה זו
    9 2
    תודה לאל שאנחנו עדיין לא דקטטורה ששומעים רק את שמש העמים. בציונות הדתית לא שמעו על מגוון דעות. הם שומעים רק מה המלך אומר ובשבילם כזה ראה וקדש.
    סגור
  • אביו איש המחתרת היהודית דמוקרטיה לא מעניינת במשפחתם (ל"ת)
    חיים 07/2020/20
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • מה הקשר לדמוקרטיה?
    מישהי 07/2020/20
    הגב לתגובה זו
    5 4
    קודם כל, חופש הביטוי חל גם על תגובות ביקורתיות להתבטאויות של אחרים. שנית, חופש הביטוי מתייחס ליחסים שבין האזרח לשלטונות. משמעות חופש הביטוי היא שהרשויות לא מכניסות אותך לכלא בגלל התבטאויות שלא מוצאות חן בעיניהן. שלישית, חופש הביטוי אינו חל על היחסים שבין הבעלים של אמצעי תקשורת לבין כל מי שמעוניין להתבטא באותו אמצעי תקשורת. כלומר אין לעיתון, ערוץ טלויזיה, תחנת רדיו, אתר מרשתת וכיו"ב חובה לפרסם כל דיעה שהיא של כל אדם שהוא. אחרת רוב אמצעי התקשורת בישראל היו מבלים את ימיהם בבתי המשפט בהתגוננות מרבבות תביעות של אנשי ימין. ברור שחופש הביטוי מתיר לאנשי הטלוויזיה לארח בקביעות אנשים שטוענים שהארץ שטוחה והשמש מסתובבת סביבה, שתיאוריית האבולוציה שקרית או שהירח עשוי מגבינה ולהתייחס אל הדיעות האלה כאילו הן מבוססות מדעית באותה מידה כמו הדיעות המנוגדות להן, אבל חופש הביטוי מתיר גם לי לומר שהפצת הבדיות הפסודו-מדעיות האלה היא אות קלון לתקשורת.
    סגור
  • רק בבית המשפט
    מלי 07/2020/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חסיון....
    סגור
  • 47.
    מלחמה ביולוגית?
    חפש את האויב 07/2020/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אנחנו במלחמה ביולוגית? עכשיו זה מסביר למה אין שקיפות בנתונים... אנחנו לא המגיפה, אנחנו במלחמה ביולוגית, בגלל זה יש חיסיון של 30 שנה... אז פשוט תגידו את האמת
    סגור
  • 46.
    פרפ לס
    אזרח ותיק 07/2020/20
    הגב לתגובה זו
    5 0
    פרפ' לס צודק למה לא מפרסמים כמה חולים מתים הזנחה רפואית וזיהום בבתי חולים??????
    סגור
  • אז זה מה שקרה באיטליה, ספרד, צרפת וארה"ב?
    מישהי 07/2020/20
    הגב לתגובה זו
    2 3
    כל עשרות האלפים שמתו שם לכאורה מקורונה בעצם מתו מהזנחה רפואית וזיהום בבתי החולים - זה מה שאתה אומר?
    סגור
  • נתונים שקריים - הרבה מתו עם קורונה ולא
    אלי 07/2020/20
    הגב לתגובה זו
    1 1
    בגלל הקורונה בתי חולים ורופאים בחלק מבתי החולים במיוחד בארצות הברית מתוגמלים הרבה יותר טוב עבור חולה אם רושמים כי נפטר מקוונה. חוץ מזה כמו אצלנו גם שם הייתה רשלנות רפואית וחיברו המון מטופלים למכונות הנשמה ובכך הרגו אותם כי מכונות גורמות למוות במרבית המקרים.תקראו נתונים, פתאום מדלקת ריאות הרבה פחות נפטרים, פחות נפטרים בגלל בעיות בלב ועוד ועוד,משהו שלא יכול להיות ובכלל שנה מול שנה פתאום נפטרים פחות בכל חודש בחודשו מפברואר השנה. מגיפה קטלנית מצילה חיים?
    סגור
  • 45.
    קשקוש
    בר כוכבא 07/2020/20
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לס עדיף אלפי מונים עליך ועל ביסמוט. לא מאמין שיש צופה שפותח טלויזיה כדי לשמוע את שני הביביסטים הללו. אבל הרבה ירצו לצפות בלס. אפילו אם לא מסכימים לדעותיו
    סגור
  • 44.
    אכן בושה לתקשורת. (ל"ת)
    מוש 07/2020/20
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • 43.
    באר שבע
    יצחק 07/2020/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רק עמית וברדוגו ובוסמט צריכים ללהיות בחזית בלעדיהם הארץ תסבולאהא יש למנותם חכמי הדור
    סגור
  • 42.
    לס צודק. היסטריה...והוא מסתמך על נתונים (ל"ת)
    אילנה 07/2020/20
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 41.
    לס הוא לא היחיד
    יורם 07/2020/20
    הגב לתגובה זו
    3 1
    לינץ תקשורתי כנגד יורם לס
    סגור
  • 40.
    טוב שיש לס
    שמיל 07/2020/20
    הגב לתגובה זו
    4 2
    אמנם הוא אומר דבריו בצורה צבעונית, אך דבריו מבוססים הרבה יותר מדברי פרשנים ופרופסורים אחרים, לבטח מדברי הממשלה המבולבלים והסותרים מידיי יום ושעה. לס שם את הנזק הבריאותי מול הנזק הכלכלי במאזניים, כבר בפברואר/מרץ, בעוד שהרוב התמקדו רק במספר החולים, מספר המתים מהקורנה וכו והתעלמו כליל מההשםעה הכלכלית ומנזקיה הגדולים לאין ערוך מהנזק הישיר של הקורונה. לס שם את המראה בםנים, מה שלא עושה הממשלה ואף התקשורת, מסיבותיה שלה. לס שם את ההתנהלות כבעיה העיקרית ולאנאת הקורונה. ההתנהלות היא שתהרוג הרבה יותר מהקורונה. משום מה בתקשורת לא מציינים כמעט שהגיל הממוצע של המתים הינו 80...קרוב לתוחלת החיים...לא מסקרים כמה התאבדויות כבר היו עקב המשבר, כמה האלימות גאתה ועוד ועוד....אז טוב שיש לס!!
    סגור
  • 39.
    עמית סגל המטיף ההזוי
    יוסף 07/2020/20
    הגב לתגובה זו
    6 2
    נראה שהשתן עלה לו לראש לעמית סגל, משרת הביביזם. הפף למטיף ומוכיח בשער, כדרכם של דוסים שיש להם קשר ישיר לאללה ולעבדאללה. עתה הוא מגנה הזמנת פרופסור יורם לס. עמית סגל לא הפנים ערכי דמוקרטיה בסיסיים להשמיע ולשמוע קולות אחרים ולכבד השונות. התופעה חריפה יותר, כשר ניו והחוג הדתי ההזוי שלו, משמיעים השכם והערב דברי בלע ושטויות, ולא שמעתי שעמית סגל המטיף ומוכיח, מגנה אותם
    סגור
  • 38.
    פרופ' אלדד מבין גדול בהכחשת המציאות וגו'...
    סרי 07/2020/20
    הגב לתגובה זו
    1 2
    חיסון כפוי נגד אבעבועות שחורות לכל האוכלוסייה... פעולה "שפויה" שהייתה ממיטה אסון "קטן" בן כמה עשרות אלפי מתים, זוכרים?
    סגור
  • 37.
    פרופסור לס
    אשת חיל 07/2020/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי שדיבר אמת אז הוא נחשב לחולה רוח ואין לתת לו במה.....
    סגור
  • 36.
    עמית הגמד רוצה להחליט לתקשורת את מי לראיין.
    אחמד 07/2020/20
    הגב לתגובה זו
    3 1
    איפה חופש הביטוי והדעה האחרת. למה לכולם מותר להביע דעה וללס לא. פרשן פוליטי מהדרג הכי נמוך. מעולם לא האמנתי למילה שלך. עיתונאי ימני קיצוני מוטה . תרומתך לתקשורת אפס
    סגור
  • 35.
    פרופ' לב מבין ברפואה ובמגפות יותר מהצוציק
    עמית חוצפן צמרת 07/2020/20
    הגב לתגובה זו
    3 2
    הטיעונים של לס מקצועיים ומבוססים על רציונל ולא על רגשות ופאניקה תקשורתית. זכותו וחובתו לבקר, גם אם זה בניגוד לדעת אחרים
    סגור
  • 34.
    בושה
    עדה 07/2020/20
    הגב לתגובה זו
    1 3
    עמית סגל היחיד שמעז להגיד נכון.הוא נכס צאן ברזל.לא מגיע לכם בערוץ 12 כזה איש אמיתי.
    סגור
  • 33.
    לא רק לס
    אברהים 07/2020/20
    הגב לתגובה זו
    1 1
    צודק סגל ללס יש כבר אוהדים שמצפצפים על כל ההנחיות אפילו מכחישים עצם קיום הווירוס. לפני זמון למסך צריך לחשוב מאה פעם מה התועלת ומה הנזק מזמון זה לא רק במקרא לס
    סגור
  • 32.
    ליצן החצר
    אין קורונה בישראל 07/2020/20
    הגב לתגובה זו
    1 2
    פרופסור לס ליצן החצר של ערוץ 12
    סגור
  • 31.
    פרופסור לס
    יעקב/ כאן 07/2020/20
    הגב לתגובה זו
    2 1
    שערוץ12 ייתן במה חופשית לפרופסור לס,פרופסור לס מוסר נתונים רפואיים מבתי החולים.עיתונאי מוסר השערות .כשהעיתונאי עמית סגל מדבר הוא בולע מילים בסיום המשפט,ואז לא מבינים אותו,העיתונאי בועז ביסמוט יורה דיבור בצרורות וגם לא מובן,שני העיתונאים שיורידו הילוך כשמוסרים השערות.פרופסור לס צריך להיות מוזמן יותר פעמים לערוץ 12 ולתת חוות דעת רפואיות מקצועיות כמו שהוא יודע.
    סגור
  • 30.
    לראשונה עמית סגל צודק (ל"ת)
    ע 07/2020/19
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • 29.
    התקשורת חוגגת
    סתימת פיות מקצועית 07/2020/19
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ממתי התקשורת מקדשת סתימת פיות? לא תמיד זה היה ככה
    סגור
  • 28.
    פרופ לס
    אדריאנה כץ 07/2020/19
    הגב לתגובה זו
    1 2
    עמית יקר אתה צודק כרגיל. האדון לס גרם נזק רב עם התאוריה של השפעת. כל הכבוד על השמעת דעה צלולה וברורה.
    סגור
  • 27.
    עמית גמד קטן לקקן ולס ענק . לס הוא בן גוריון 2
    מוחמד 07/2020/19
    הגב לתגובה זו
    2 3
    עמית סגל יא אפס מי אתה בכלל שתקבע. לס היה מנכל משרד הבריות , לס חד כם ומצחיק
    סגור
  • 26.
    עמית סגל צודק בכל מילה
    רופאה במחלקת קורונה 07/2020/19
    הגב לתגובה זו
    2 4
    הבעיה היא לא הדעות ההזויות של יורם לס, שלרא ראה מקרוב אפילו חולה קורונה אחד, אבל הוא "יודע" שזו רק שפעת. הבעיה הייא אפילו לא שהוא משתמש בנתונים הטובים יחסית בישראל, שהם תוצאה של מדיניות הסגר וההגבלות, כדי להוכיח שהיא לא נחוצה.. הבעיה האמיתית היא התקשורת שנותנת ללס להביע את דעותיו בלי שום בקרה , ולשכנע פתיים שהכל שטויות. מומלץ ללס בחום לעבווד קצת אצלי במחלקה, בלי מסכה, בלי מיגון בכלל. נראה אותו גיבור אחרי שייידבק בקורונה. אלו שיידבקו וימותו כי האמינו לו, דמם על ידיו ועל ידי מי שנתנו לו במה.
    סגור
  • 25.
    כמה שהוא צודק.
    מיכל 07/2020/19
    הגב לתגובה זו
    2 2
    חייבים להוציא את הפרופסור ההיסטרי הזה מחוץ לחוק. והוא עוד הוריד את המסיכה מדי פעם והשפריץ על פרופסור רהב. איש דוחה
    סגור
  • 24.
    מי
    גוני 07/2020/19
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מי אתה אתה אות קלון יושב באולפן ומדקלם תכסטים שמקבל בנייד
    סגור
  • 23.
    ממתי עמית סגל הפך למבין ברפואה
    שי 07/2020/19
    הגב לתגובה זו
    4 2
    שעמית סגל יפסיק להיות שופר של ביבי
    סגור
  • 22.
    די לדקטטורה
    מצחיק משהו 07/2020/19
    הגב לתגובה זו
    2 1
    התקשורת אמורה להיות "כלב השמירה של הדמוקרטיה" אך נראה כי בעבור חופן דולרים התקשורת תמכור גם את אמה ואביה. חברים, פלורליזם, חופש ביטוי, דעות... אבן יסוד בדמוקרטיה. כמה צבועים המבוגרים יכולים להיות? לומר לילד לשמוע בסובלנות דעות של ילדים אחרים ששונים ממנו ומדעותיו אבל מבוגרים?? חלילה! זה נקרא צביעות. עמית סגל, לומר על איש ועוד שיכול להיות סבא שלך "מופקר" זה ירוד מאוד, בעברית יש אוצר מילים רחב ביותר, תודה לאל יש לנו שפה יפה ואפשר להשתמש בשלל מילים. נתניהו, השיא שלך מאחוריך, אסוף את שארית הכבוד שאולי נשארה לך וצא לפנסיה
    סגור
  • 21.
    מתי עמית סגל המוכשר הספיק ללמוד רפואה אפידימיולוגי
    דני 07/2020/19
    הגב לתגובה זו
    4 2
    ולעסוק בבריאות. אפשר להתייעץ איתו בעוד נושאים רפואיים?
    סגור
  • 20.
    די לדקטטורה
    מצחיק משהו 07/2020/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    התקשורת אמורה להיות "כלב השמירה של הדמוקרטיה" אך נראה כי בעבור חופן דולרים התקשורת תמכור גם את אמה ואביה. חברים, פלורליזם, חופש ביטוי, דעות... אבן יסוד בדמוקרטיה. כמה צבועים המבוגרים יכולים להיות? לומר לילד לשמוע בסובלנות דעות של ילדים אחרים ששונים ממנו ומדעותיו אבל מבוגרים?? חלילה! זה נקרא צביעות. עמית סגל, לומר על איש ועוד שיכול להיות סבא שלך "מופקר" זה ירוד מאוד, בעברית יש אוצר מילים רחב ביותר, תודה לאל יש לנו שפה יפה ואפשר להשתמש בשלל מילים. נתניהו, השיא שלך מאחוריך, אסוף את שארית הכבוד שאולי נשארה לך וצא לפנסיה
    סגור
  • 19.
    עמית
    אזרח דואג 07/2020/19
    הגב לתגובה זו
    2 1
    יורם לס אינו מופקר, אבל אתה בן של מחבל שישב בכלא על פעולות טרור.בוש לך עיתונאי קטן.
    סגור
  • 18.
    ל12 שהפקירו את המסך ללס ואחראים לגל השני, בושה לכם! (ל"ת)
    חרפה של ערוץ 07/2020/19
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 17.
    ל12 שהפקירו את המסך ללס ואחראים לגל השני, בושה לכם! (ל"ת)
    חרפה של ערוץ 07/2020/19
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 16.
    מה יש לימין עם הקורונה ?
    גיא 07/2020/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בארץ הימין מתגייס לטובת ההיסטריה, בגלל נתניהו. באמריקה הימין מכחיש קורונה בגלל טראמפ. רק שזה לא יביא את הימין לפיצול אישיות קולקטיבי, בגלל ששני חביביו ביבי וטראמפ בעמדות הפוכות בנוגע לוירוס.
    סגור
  • 15.
    פרופסור לס צודק והמספרים לצידו (ל"ת)
    דורון 07/2020/19
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 14.
    גם את עמית סגל התוכי של נתניהו קשה לשמוע, הפוסל במומו פ (ל"ת)
    רמי 07/2020/19
    הגב לתגובה זו
    26 7
    סגור
  • היכלם לך להשמיץ כך את גדול פרשני ישראל להוציא ברדוגו! (ל"ת)
    סרי 07/2020/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אדוני חי בארץ ???
    מנחם 07/2020/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    או שסתם טיפש....
    סגור
  • ממש לא תוכי
    מיקי 07/2020/19
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגל תקף את נתניהו על התנהלותו לאורך שנים בעניין עזה.
    סגור
  • 13.
    עדיף יורם לס על בועז ביסמוט...
    דוד 07/2020/19
    הגב לתגובה זו
    19 13
    יורם לס הרבה יותר מעניין ויותר אמין
    סגור
  • 12.
    לס לא אמור להופיע בציבור
    אחד 07/2020/19
    הגב לתגובה זו
    14 14
    דעותיו של לס לגיטימיות, אבל... וזה אבל גדול - בפורום סגור, מקצועי. שידבר שם. יתריס שם. יעשה סיעור מוחין. ישמעו את דעתו עם הנתונים שהוא מביא, ויקחו בחשבון - לכאן או לכאן. בפורום סגור. הכול לגיטימי. האיש משכיל ובעל דעה. אבל...להביא אותו מול הציבור בשעת משבר כקול שמתריס נגד מדיניות הממשלה, כשהציבור עצמו נמצא במשבר ואי וודאות בריאותית וכלכלית, זו הפקרות לשמה ופגיעה בבריאות הציבור. לס חולה פרסום? כן. אבל כלי התקשורת לא אמורים לספק לו במה. בטח לא בתקופה כזו. הכול כאן הפך... מופרע.
    סגור
  • 11.
    חופש הביטוי או בריאות הציבור?
    חיים 07/2020/19
    הגב לתגובה זו
    7 0
    זה נשמע שהוא יודע על מה הוא מדבר וכל השאר זה שופר של התקשורת העולמית. בלי קשר לפוליטיקה מקומית. אבל אם הוא טועה זה מסוכן מאוד. אז מה אפשר לעשות? להתעלם ממנו? לשים כוכבית?
    סגור
  • 10.
    כשם שאתה רודף פרסום ושתלטנות גם הוא עמית ולס שווים אתם (ל"ת)
    רואה לך בעניים 07/2020/19
    הגב לתגובה זו
    8 4
    סגור
  • 9.
    פרופ לס מסתמךעל נתונים לא על תחושות
    אבי 07/2020/19
    הגב לתגובה זו
    27 13
    הממשלה מקבלת החלטות על בסיס פוליטי ולא על נתונים. דרעי לא יכול לשכנע את הציבור שלו להישאר בסגר בזמן שחופי הים פתוחים לרחצה. וביבי מחליט לסגור את הים כסולידריות עם הקהלים של דרעי וליצמן. לס מוכיח באותות ומופתים שהחלטות הממשלה הן החלטות פוליטיות ולא מבוסס . ועל זה יוצא הכעס של עמית הנכבד
    סגור
  • אין לו שום נתונים.
    רם 07/2020/20
    הגב לתגובה זו
    0 1
    נתונים של אינטרנט זה לא נתוני אמת.
    סגור
  • הוא מסתמך על הנתונים שנוחים לו
    א 07/2020/19
    הגב לתגובה זו
    2 1
    דוגמאות: לס, טען בתכנית בוקר לא מזמן, ש"איך הוא ידע שהקורונה היא מחלה קלה? כי בסין הגדולה של 1.3 מיליארד איש, מתו רק 4,000". כך אמר לס. רק הוא שכח לציין שכמעט כל ה-4,000 האלה היו מאותה העיר - ווהאן - שאוכלוסיתה היא 11 מליון איש. בשאר 1.3 מיליארד סינים מתו מאות בודדות. איך זה קרה ההבדל הזה? לס מתעלם ממנו. דוגמא 2: לס מדבר על זה שאיטליה מדינה זקנה עם מערכת בריאות חולה ולכן אינו מופתע מ-35,000 מתים שם. אבל הוא לא מתייחס לעובדה שכמו בסין, גם באיטליה התמותה לא התפזרה באופן שווה. במחוז לומברדיה היתה תמותה פי 10 ממחוץ לאציו ופי 30 ממחוז סיציליה. זה פערים עצומים. לס מתעלם מהם דוגמא 3: בתכנית רדיו לס טוען ש"בבלגיה בת 10 מליון איש עשו סגר ומתו 10,000 ואילו בשבדיה שלא עשו סגר מתו 5,000" לכן לטענת לס "הסגר לא עובד". זו כמובן דמגוגיה שמתעלמת מהמון עובדות. קודם כל, בבלגיה אכן עשו סגר, אבל באיחור ניכר. שנית בשבדיה, אמנם לא נקטו בסגר מוחלט אבל כן בצעדי ריחוק וביטול אירועים. שבדיה הרבה פחות צפופה מבלגיה. שנית, יש דוגמאות למכביר בכיוון ההפוך.
    סגור
  • 8.
    צודק
    עוז 07/2020/19
    הגב לתגובה זו
    4 7
    חברה מתנהגים ומצדיקים את הזלזול במחלה המתעתעת הזו.
    סגור
  • 7.
    לס, מועמד 11 של מפלגת העבודה.
    ניר 07/2020/19
    הגב לתגובה זו
    3 4
    טענותיו של לס כי תש כוחו של הוירוס וכי הוירוס הוא רק במזרח וכי נשאים אינם חולים, הוכחו כהבל. טענותיו פוליטיות. סגר נועד למנוע קריסה של מערכת הבריאות והיום המערכת מובטלת.
    סגור
  • אתה לגמרי לא מעודכן
    לא 07/2020/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מערכת הבריאות כבר ממש לא מובטלת. מחלקות קורונה רבות בתפוסה מעבר למלאה
    סגור
  • 6.
    הפרופסור המטורף
    יוגל 07/2020/19
    הגב לתגובה זו
    11 9
    איני מבין לשם מה מזמנים אחד כזה לתקשורת.במידה ומאמינים לו המזמינים כי אזי הטרוף אחז בהם וכי הקורונה היא שפעת עם יחסי ציבור ותו לא כדברי הפרופסור,למעשה כל צעדי הממשלה ומדינות רבות בעולם הם ללא סיבה וההתקפה כנגד ראש הממשלה צריכה על עשיה שלא לשמה.
    סגור
  • 5.
    עמית אכזבת
    אלי 07/2020/19
    הגב לתגובה זו
    19 7
    פרופ לס בעל רזומה מכובד בתחומי הבריאות והניהול הציבורי. לא לכבד את עמדתו זה טיפשות במקרה הטוב. הוא יודע דבר או שניים בעניין מחלות ואסור לבטל אותו בגלל הקציוניות שלו.
    סגור
  • 4.
    N12 אלופים בזריעת כאוס שנאה ושיסוי הרסני (ל"ת)
    כי זה יותר אנטי ביבי 07/2020/19
    הגב לתגובה זו
    12 2
    סגור
  • 3.
    עמית סגל צודק כשפרופסור לס במסך מעבירים ערוץ
    חי 07/2020/19
    הגב לתגובה זו
    15 12
    לתקשורת אחריות לבלבול הציבור. האולפן מלא בפרשנים ואין דעה אחת. וכשהממשלה מעבירה הנחיות יש לבצעם. אם התקשורת משגעת את הציבור אז תחשיכו מסכים הגיע הזמן. פנו לרשתות החברתיות
    סגור
  • 2.
    ממש דביל רודף פירסומת
    אשר 07/2020/19
    הגב לתגובה זו
    10 6
    לדעתי, לא רק שיש להוציא אתו מהטלוויזה אלה גם להאשים אותו בהונאת הציבר ל שטויות ודעות מטורפות אין מקום הוא יכול (ואולי כבר גרם) לגרום נזק בריאותי כבד ועצום
    סגור
  • הוא צודק
    שי 07/2020/19
    הגב לתגובה זו
    3 0
    לס דובר אמת
    סגור
  • 1.
    מה קרה?? אי אפשר לשמוע יותר דעות בתקשרות???
    ניר 07/2020/19
    הגב לתגובה זו
    15 5
    זכות הציבור לדעת ולהחליט , יש כאן גם עניין בריאותי וגם עניין כלכלי
    סגור
  • לא רק לס
    אברהים 07/2020/20
    הגב לתגובה זו
    1 2
    בסדר דבר פעם והסביר את עמדתו שלא מתים מקורונה בזמן שמאות אלפים כן מתים. דעתו לא נתקבלה שישב בבית
    סגור