ויראלי

הבייביסיטרית מואשמת ברצח תינוקת בן 5 חודשים

אישה בת 47 מיוטה מואשמת ברצח של תינוקת בת חמישה חודשים, לאחר שדיווחה לכוחות סיוע רפואי שהיא מחוסרת נשימה. בדיקה מעמיקה ונתיחה שלאחר המוות, גילו כי הדיווח של הבייביסיטרית רחוק מלהיות האמת

מערכת ice | 
תינוק (צילום unsplash)
ב-13 לאוקטובר התקבל דיווח בשירות 911 ביוטה ארה"ב מטעם בייביסיטרית בשם פאולינה קרמונה סימברון על כך שתינוקת בת חמישה חודשים עליה היא שומרת לא נושמת. לאחר שכוחות סיוע הגיעו למקום קרמונה הסבירה כי שמעה את התינוקת, אייטנה אגילר, משתעלת ולאחר מכן היא קיבלה גוון סגול והפסיקה לנשום. אלא שעל פי בדיקת הרופאים התמונה הייתה שונה לגמרי.
לאחר הגעת צוות הסיוע הנשימה הוחזרה לתינוקת אך בבית החולים נקבע כי היא כנראה לא תשרוד מעבר ל-72 השעות הבאות עקב נזק ניכר שנגרם לה במוחה. ואכן, התינוקת נפטרה שעות ספורות לאחר מכן. נתיחה לאחר המוות, לצד העובדה שהתקיים נזק משמעותי למוח, הוכיחו כי טענתה של הבייביסיטרית על שיעול וחנק פשוט אינה אפשרית וכל העובדות מצביעות על טלטול אלים.
 
על פי עדויות החוקרים, בעת התשאול קרמונה לא הביעה צל של סימפתיה כלפי התינוקת וכאשר נאמר לה שהיא לא תשרוד היא רק הגיבה ב-"אה". יתרה מכך, קרמונה התבקשה להדגים לחוקרים בעזרת בובה כיצד היא החזיקה וטיפלה בתינוקת ואכן במהרה ניתן היה להסיק כי קרמונה, שלה אין הכשרה מקצועית משום סוג בהקשר לטיפול בפעוטות, לא תמכה כלל בראשה של התינוקת ואף טלטלה אותה בצורה מסוכנת ואלימה.
לאחר מכן התברר כי זו לא הפעם הראשונה שבה התינוקת הוחזקה בצורה לא ראויה וכי ההורים מצאו לאחרונה סימנים כחולים על פניה של הילדה לאחר שלטענת קרמונה היא שכבה עם פניה על בובה. לאחר בדיקה נוספת צוות רפואי קבע כי נזק, כמו שנראה על פניה של הילדה, לא יכול להתרחש באמצעות שכיבה על הפנים, גם אם יש שם עצם זר נוסף.
בעת זו המואשמת מוחזקת בכלא המקומי של סולט לייק סיטי, ללא האפשרות להשתחרר בערבות ואם תורשע תוכל לקבל עונש מאסר עולם בגין המעשה. הוריה של התינוקת מתאבלים בעת זו על מותה טרם עת, אך לא הגיבו בהתייחסותם באופן ישיר על מעשיה של האישה בה בחרו לשמוע על בתם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה