עסקי ספורט

אחד הכוכבים הגדולים שהיו בישראל: "לא נותר לי הרבה זמן לחיות"

נייט רובינסון, מהשחקנים הגדולים שנחתו בישראל אי פעם ומי שכיכב ב-NBA שם רשם הישגים מטורפים, חשף את מצבו הבריאותי הקשה: "המצב שלי מורכב, אני כבר מבין את זה שלא נשאר לי הרבה זמן לחיות"

מערכת ice |  2
מחלקת טיפול נמרץ (צילום freepik)
נייט רובינסון, הוא ללא כל ספק אחד מכוכבי הספורט הגדולים ביותר ששיחקו בישראל אי פעם, כששיחק במשך עונה אחת במדי קבוצת הכדורסל של הפועל תל אביב. עד כמה מדובר בשחקן חריג במיוחד שנחת בישראל? רובינסון כיכב במשך שנים ארוכות ב-NBA במדי קבוצות גדולות כמו ניו יורק ניקס, בוסטון סלטיקס, לוס אנג'לס קליפרס ועוד, ואף זכה שלוש פעמים בתחרות הדאנקים של ה-NBA במשחק האולסטאר המסורתי.
ב"דיילי מייל" הבריטי ערכו היום (רביעי) ראיון עם נייט רובינסון, בו כוכב העבר של הפועל תל אביב סיפר כי הוא נמצא במצב בריאותי קשה מאוד: "אני יודע שאם אני לא אמצא כלייה לא נותר לי הרבה לחיות", סיפר הכוכב.
 
רובינסון הוסיף: "אני כבר מבין את זה שלא נשאר לי הרבה זמן, אז אני פשוט רוצה לחיות את מה שעוד נותר לי בצורה הטובה ביותר. בחלק מהמקרים הגוף יכול לדחות את הדיאליזה, תודה לאל הגוף שלי מקבל את זה אבל אם לא הייתה לי דיאליזה לא הייתי יכול לחיות".
עוד הוסיף וסיפר על הטיפולים שהוא עובר: "המצב שלי מורכב, אני מגיע לטיפולים של ארבע שעות במשך שלושה ימים בשבוע. הם מנקים את הדם שלי מהרעלים שבו ועוזרים לי. רק בזכות זה אני עדיין בחיים. אני נהנה מהזמן שאני יכול ומהרגעים בהם אני מרגיש בריא".
רובינסון סיפר על ההתנהלות שלו והשינוי שעבר: "אני מנסה לצאת ולשחק עם הילדים שלי, לראות את המשפחה ולשחק כדורסל. אלו הדברים שאני אוהב לעשות. שיניתי את התזונה שלי ואני מנסה לאכול בריא יותר. אני מתרחק מאוכל מעובד ומנסה דברים בריאים יותר. זו הדרך בה אני יכול לשרוד ולחיות זמן ממושך ככל האפשר".
כזכור, לפני כ-8 שנים נחת רובינסון במפתיע בישראל בקבוצת הכדורסל של הפועל תל אביב. הוא רשם עונה מטורפת וכבש את לבבות האוהדים, שהסתיימה עם הדחה דרמטית במיוחד בחצי גמר הפלייאוף האליפות להפועל ירושלים, כאשר באותה עונה מכבי ראשל"צ זכתה באליפות היסטורית. מאז, הספיק רובינסון לפרוש מכדורסל ולפתח קריירה מקצועית גם בפוטבול האמריקאי.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אז
    מלך 04/2024/11
    הגב לתגובה זו
    4 10
    לא מעניין לי
    סגור
  • 1.
    בריאות
    צחי 04/2024/11
    הגב לתגובה זו
    18 1
    מאחל לו רק טוב ושישרוד כמה שיותר .וירטואוז
    סגור