עסקי ספורט

כדורגלן ליגת העל זכה בלוטו? זה הסכום שבזבז בשבוע

שי קונסטנטין, כדורגלן מכבי נתניה, רכש בשבוע שעבר מרצדס חדשה עבור אמו והשבוע התחדש בעצמו באאודי חדשה בשווי של מעל חצי מיליון שקלים. מה השווי הכולל של שתי המכוניות?
מערכת ice |  4
הרכב החדש של קונסטנטין (צילום אופיר סוכנויות)
כדורגלני ליגת העל מתחדשים לאחרונה ברכבים חדשים. זה התחיל עם בן שהר חלוץ מכבי חיפה והמשיך עם ירדן שועה, שחקן בית"ר ירושלים שרכשו מכוניות חדשות וכעת, גם שי קונסטנטין, מגן מכבי נתניה, התחדש ברכב חדש, כשהוציא מעל מיליון שקל בשבוע האחרון. 
קונסטנטין רכש בשבוע שעבר מרצדס עברו אמו בסכום המוערך במעל חצי מיליון שקל, וכעת, פינק גם את עצמו. השחקן רכש באאודי RSQ3 Sportback מסוכנות הרכבים "אופיר סוכנויות" (זו שממנה שועה קנה את הב.מ.וו החדשה שלו), כאשר שוויה גם כן מוערך ב-550 אלף שקל, שמעמידים את ההוצאה השבועית שלו על 1.1 מיליון שקל בשבוע האחרון. 
סוכן המכירות יהודה מכלוף: "שי הגיע דרך המלצות ודרך שחקני כדורגל נוספים ביום שני האחרון ולמחרת, תוך 24 שעות רכש את האאודי. זה רכב מיוחד שמי שמזמין אותו ממתין באזור השנה. הוא קיבל כל תוספת שקיימת ברכב הזה – ג'אנטים גדולים בהזמנה מיוחדת, גג פנורמי, מושבי עור, עם 400 כוח סוס, 4 על 4. מדובר ברכב שהוא חיפש המון זמן מצא אצלינו וככה העסקה הייתה מאוד זריזה וקלה". 
עוד הוסיף: "זה היה כל כך מהיר – אחת המכירות הכיפיות שהיו לי, שי הוא לקוח ברמה הכי גבוהה שיש. אני אוהד את הקבוצה שלו, אני נתנייתי ובגלל זה הוא קיבל הנחה יפה, הכי כיף לי למכור לכל יהלום מנתניה".  הפרטים והציטוטים הובאו לראשונה ע"י לירון שרון באתר ספורט 1.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    אין עתיד
    אודי 04/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הקריירה מסתיימת מהר. אין שכל לא חושבים.
    סגור
  • 3.
    פשוט איכס.... (ל"ת)
    מיקה 04/2022/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    לא שווה רכב כזה בישראל
    אזרח מבין 04/2022/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אין כבשים לרכב כזה בישראל אי אפשר לנסוע יותר מ100 קמ"ש
    סגור
  • 1.
    ואז הם פושטים רגל אחרי הפרישה... (ל"ת)
    דןדן 04/2022/27
    הגב לתגובה זו
    13 0
    סגור