עסקי ספורט

בית"ר ירושלים תינצל? אנשי עסקים מוכנים לשלם מיליוני דולרים

בית"ר ירושלים בדרך להינצל? פרטי עסקת העברת הבעלות של הקבוצה מהבירה, לאנשי העסקים ג'ושוע ג'ייקובי וששי יעקב נחשפו - מוכנים לשים 3 מיליון דולר במידי, אך הציבו מספר תנאים
מערכת ice | 
משה חוגג, בית"ר ירושלים (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
בית"ר ירושלים בדרך להינצל? פרטי עסקת העברת הבעלות של הקבוצה מהבירה, (שעומדת בפני סכנת פירוק או ירידה מידית לליגה א') לאנשי העסקים ג'ושוע ג'ייקובי וששי יעקב נחשפו. השניים, יחד עם שותף נוסף שמסרב להיחשף, מוכנים להעביר לקופת המועדון שלושה מיליון דולר כבר בימים הקרובים, זאת על מנת להעביר את הקבוצה בבקרה.
הלילה התקיימה שיחת זום ארוכה בה נטלו חלק השניים וכן המתווך, ח"כ ניר ברקת, נציגם של השניים, עו"ד יפתח אבן עזרא, נציגי עמותת האוהדים ונציגי ארגון "לה פמיליה". השניים רציניים מאוד לגבי רכישת הקבוצה, אך הם העמידו מספר דרישות כדי שזה יקרה.
 
השניים רוצים לראות הודעות מצד ארגוני האוהדים על הסרת החרם ושיתוף פעולה בין הקהל להנהלה. בנוסף, דרשו השניים  דורשים כי משה חוגג ייקח על עצמו חלק מהחובות שנוצרו בתקופת בעלותו. ח"כ ברקת עצמו לא צפוי להכניס את היד לכיס, אך הבטיח לסייע בגיוס כספים לקבוצה. בין היתר צפויים אנשי עסקים נוספים מישראל וארה"ב להצטרף למהלך אם הוא אכן יצא לפועל.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה