עסקי ספורט

לקראת המונדיאל: שיבא ופספורטכארד השיקו בית חולים וירטואלי

אליפות העולם בכדורגל תצא לדרך בנובמבר הקרוב בקטאר, מדינה עימה לישראל אין יחסים דיפלומטים, מתוך כך בשיבא ובחברת ביטוח הטיסות פספורטכארד השיקו בית חולים וירטאולי לטובת אלפי הישראלים שיגיעו למדינה העוינת
מערכת ice | 
טיסה למונדיאל בקטאר (צילום pexels, unsplash)
מונדיאל 2022 שיתקיים בקטאר, יהיה לראשונה במדינה ערבית וללא יחסים דיפלומטים עם ישראל. דבר זה לא ימנע מאלפי ישראלים שיגיעו לצפות בתחרות הגביע העולמי. מתוך כך שיבא BEYOND וחברת הביטוח ״פספורטכארד״, ישיקו בית חולים ווירטואלי בקטאר לטיפול בצרכיהם של הישראלים הטסים למשחקי הכדורגל, בשיתוף הסכמי תשתית נרחבים עם מערכות הרפואה הקטאריות.
 
במסגרת זו, בית החולים הווירטואלי יהיה זמין להתייעצות רפואית מקטאר בשפה העברית עם מיטב המומחים של שיבא בהתמחויות שונות, בשיחות וידאו בפלטפורמת הטלה-רפואה של שיבא, ועל ידי פנייה פשוטה למוקד השירות של פספורטכארד.
הדר אמיר, מנהלת פיתוח עסקי בשיבא BEYOND התייחסה למהלך ואמר: ״גם במונדיאל אנחנו מעניקים את הייעוץ הרפואי הטוב ביותר ושמחים ללוות את חובבי הכדורגל בישראל שטסים למשחקי גביע העולם בקטאר עם בית החולים הוירטואלי שלנו, שמעניקה סיוע לתרחישים רפואיים שונים. אף שבימי שגרה ישראלים אינם יכולים להיכנס לקטאר, הישראלים שיגיעו לקטאר לצפות במשחקי המונדיאל יוכלו לעשות זאת בתחושת ביטחון״.
 
רונית סגל, מנכ"לית פספורטכארד: ״אנו מחויבים למצוא פתרונות לכל מבוטח שיזדקק לטיפול בחו"ל, גם במדינות שאין לנו יחסים דיפלומטיים עמם. אנו מברכים על שיתוף הפעולה ומאחלים לכל מבוטחינו נסיעה מהנה ובטוחה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה