עסקי ספורט

קבוצת כדורגל ישראלית קיבלה 2.2 מיליון דולר מממשלת קטאר

דווקא בני סכנין, היא זו שקיבלה את המתנה הנדיבה לחג הפסח. את המימון הזה הצליח להשיג יו"ר הקבוצה, מוחמד אבו יונס, שניהל בחודשים האחרונים משא ומתן אל מול גורמים בממשלה הקטארית וכמו כן גם אנשי עסקים במדינה
מערכת ice | 
בני סכנין (צילום האינסטגרם של בני סכנין)
קבוצת הכדורגל בני סכנין, היא אומנם כבר במשך שנים הנציגה הבכירה של המגזר הערבי בליגת העל, אך דווקא היא זו שקיבלה את המתנה הנדיבה ביותר לכבוד פסח בדמות 2.2 מיליון דולר מממשלת קטאר. הכסף, שנועד לטיפול שוטף של המועדון וגם הקמה אפשרית של אצטדיון חדש, הועבר היום (רביעי) לחשבון הקבוצה, כפי שחשף ערוץ הספורט.
את המימון הזה הצליח להשיג יו"ר הקבוצה, מוחמד אבו יונס, שניהל בחודשים האחרונים משא ומתן אל מול גורמים בממשלה הקטארית וכמו כן גם אנשי עסקים במדינה. המו"מ נוהל בסודיות גמורה, תוך חשש שהדלפה של הפרטים תפגע במהלך. לעומת הפעמים הקודמות שבני סכנין התקשרה עם קטאר, אז זה נעשה באמצעות מתווכים, הפעם - אבו יונס ניהל את המו"מ בעצמו.
 
היו"ר ביצע מספר נסיעות אל מארחת המונדיאל האחרון, במטרה להשיג מימון לבניית האצטדיון החדש, כאשר כרגע אין לבני סכנין אפילו את השטח לכך, מה שגרם לגורמים המקומיים להיענות לבקשתו ולהעניק סיוע יותר ממכובד. לאחרונה, אבו יונס קיים גם פגישה עם שר התרבות והספורט, מיקי זוהר, בנוגע למימון האצטדיון החדש.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה