עסקי ספורט

הוועד האולימפי נכנס לשת"פ מסקרן עם חברות הייטק מובילות

"הוועד האולימפי בישראל מברך על השותפות עם החברות המובילות בהייטק בהובלת תוכנית יזמות וחדשנות לבכירי השדרה הניהולית בספורט הישראלי", אומרת לימור מזרחי, מנהלת תוכנית היזמות והחדשנות של הוועד האולימפי
מערכת ice | 
הייטק למען מצוינות בספורט (צילום סיילספורס)
השבוע התקיים במשרדי חברת סיילספורס המפגש השני של תוכנית יזמות וחדשנות של הוועד האולימפי, שמטרתו פיתוח וחיזוק יכולות היזמות והחדשנות בקרב בכירי הספורט הישראלי, ושיפור התרבות הארגונית. המפגש, בהובלת איתי מרגלית, סגן נשיא אזורי ומנה מערך המכירות של סיילספורס ישראל, עסק בנושא "זיהוי מגמות חדשנות וכלים לחשיבה אסטרטגית".
התוכנית הינה יוזמה של יו"ר הוועד האולימפי יעל ארד, בשיתוף עם ועדת היגוי המורכבת מבכירים בחברות טכנולוגיה מובילות במשק - סיילספורס, אינטל, גוגל, ו-AppsFlyer, ומורכבת מששה מפגשים סה"כ כשבסופם על המשתתפים להציג פרויקט גמר. בנוסף, ישנו צוות של מנטורים מהחברות השותפות המלווים את המשתתפים במשך כל התוכנית.
בקורס משתתפים כ-18 מנהלים.ות בתחום הספורט מארגונים שונים כמו גם ספורטאים לשעבר, בהם: ציפי אובזילר-הירש טניסאית עבר, מירי שלו-מנכ"לית איגוד הכדוריד, רוגל נחום- המנהל המקצועי של איגוד האתלטיקה, ספורטאי אולימפי ושיאן ישראל בקפיצה משולשת, אלמראענה מנאסק-מנהלת תחום הספורט במועצה האזורית פרדיס ועוד. במסגרת המפגש, המשתתפים נהנו מהרצאה של אלון לייבוביץ, מנהל אינטל איגנייט, אשר סיפר על עלייתו ונפילתו של יזם, ושונית לקס סויסה אשר העבירה סדנה מעשית בנושא מוצר, שוק, מה שביניהם ועוד.
 
"אני שמח לקחת חלק בפרויקט זה. כספורטאי לשעבר וכמנהל בסיילספורס בהווה אני מבין ומכיר בחשיבות של פיתוח אישי ולמידה עצמית על מנת לשפר מערך ארגוני ושדרה ניהולית. אומר איתי מרגלית, סגן נשיא אזורי ומנהל מערך המכירות בסיילספורס ישראל. "הקורס הזה מעניק כלים משמעותיים מאוד ומהווה קפיצת מדרגה לכל אותם מנהלים אשר רוצים להגיע לשלב הבא בקריירה שלהם ולשפר את תחום הספורט בישראל".
"הוועד האולימפי בישראל מברך על השותפות עם החברות המובילות בהיי-טק בהובלת תוכנית יזמות וחדשנות לבכירי השדרה הניהולית בספורט הישראלי", אומרת לימור מזרחי, מנהלת תוכנית היזמות והחדשנות של הוועד האולימפי. "המפגש במשרדי סיילספורס היה מרתק ותרם המון לחשיבה אסטרטגית, זיהוי מגמות חדשות ויציאה מהקופסה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה