עסקי ספורט

הבעלים של WWE יואשם בסחר במין? "הוא הכריח אותה להיכנע"

נגד הבוס של רשת ההיאבקות האמריקנית הוגשו שורת תביעות בחד לתקיפות מיניות, כאשר רובן נסגרו מחוץ לבית המשפט. תביעה אחת גדולה עומדת בעינה: אישה שעבדה אצלו בעבר טוענת כי הוא דחף אותה לקיים יחסי מין עם מתאבקים. "היא הרגישה לכודה במצב בלתי אפשרי"
מערכת ice | 
וינס מקמהן (צילום טוויטר/ וינס מקמהן, יוטיוב/ WWE)
בעלי ה-WWE לשעבר וינס מקמהון עומד במרכזה של פרשת האשמות קשות וחמורות, כאשר אמש (חמישי) נחשף לבית משפט בקונטיקט כי הוגשה תביעה מטעם ג'אנל גרנט, אישה שעבדה אצלו בעבר בטענה לתקיפה מינית, התעללות פיזית ונפשית, עד כדי סחר במין.
ביולי 2022 הודיע מקמהון על פרישה מליגת ההיאבקות, בעקבות שורה של תביעות שהוגשו נגדו בחשד לתקיפות מיניות. על פי החשדות, הבוס של רשת ההיאבקות האמריקנית, שילם דמי שתיקה לארבע מהעובדות שלו תמורת 12 מיליון דולר על האשמות של הטרדות מיניות. 
 
רוב התביעות נסגרו מחוץ לבית המשפט, ובמסגרת הסדר התשלום מול גרנט שעמד על 3 מיליון דולר, בשלב מסוים נפסקו התשלומים כשעבר רק מיליון אחד. כעת, נחשף גם הפירוט והוא מאוד לא נעים עבור מקמהן. בדיווחים נכתב כי ארבע הנשים, שלא זוהו בשמן, חתמו על הסכמים ש"אוסרים עליהן לדון בתביעות משפטיות אפשריות נגד או ביחסיהן עם המנהל בן ה-76".
 
תשלומים מתוארכים לפחות 16 שנים אחורה וכוללים תשלום של 7.5 מיליון דולר למתאבקת WWE לשעבר שטענה כי מקמהן כפה עליה מין אוראלי. לטענת כתב האישום, מקמהון דרש מגרנט לקיים יחסי מין עם אחד מכוכבי ה-WWE, כאשר אם לא תעשה כן הוא ימוטט אותה כלכלית.
"כאשר מקמהן דחף את גברת גרנט לקיום יחסי מין בתמורה לתעסוקה שהובטחה זה מכבר ב-WWE, היא הרגישה לכודה במצב בלתי אפשרי: להיכנע לדרישות המיניות של מקמהן או להתמודד עם חורבן".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה