תיירות

בשורה איומה לטסים מנתב"ג: ענקיות התעופה מבטלות את הטיסות

ברקע החשש מהסלמה נוספת בישראל בשל כניסה אפשרית לרפיח וכן הזירה מול איראן, חברות התעופה אייר אינדיה ואייר קנדה הודיעו כי הן משעות את הטיסות עד ה-15 במאי ועד תחילת יולי בהתאמה
מערכת ice |  3
נתב"ג (צילום Magma Images)
סאגת חברות התעופה ממשיך: עם פרוץ מלחמת חרבות ברזל כולנו היינו עדים לביטולי הטיסות של חברות התעופה לישראל, וזאת בשל החשש מהמצב הביטחוני עם התעצמות הלחימה. לאחר כמה חודשים רבות מהחברות חזרו להפעיל את טיסותיהן, אך החזרה נבלמה חלקית בשל ההסלמה מול איראן (שלוותה במתקפה נרחבת על ישראל). כעת, שניים מחברות התעופה הפופולריות הודיעו כי הן משעות את הטיסות שלהן – שוב.
אייר אינדיה אמנם שבה לפעול בישראל ב-3 במרץ ואף הודיעה כי תגדיל את מספר הטיסות השבועיות שלה, אך כעת היא מפרסמת הודעה נוספת: טיסותיה לתל אביב מושעות עד ה-15 במאי. ואיתה נמצאת גם אייר קנדה, אשר רק החודש חזרה לישראל אך הודיעה כי היא מפסיקה שוב את הפעילות, ותחזור רק בתחילת יולי.
 
ראוי לציין כי רק לאחרונה הודיעו שתי ענקיות תעופה אמריקאיות על כך שהן מחדשות את הטיסות לישראל וממנה. מדובר על חברת יונייטד איירליינס, שהודיעה כי היא חוזרת להפעיל את הטיסות שלה לישראל ומחוצה לה. כמו כן, גם חברת דלתא, הודיעה לרשות שדות התעופה כי היא חוזרת להפעיל את הקו שלה בין ישראל לארצות הברית החל מה-1 במאי. החזרה של החברות האמריקאיות לשוק הישראלי תגביר את התחרות על הקווים הפופולריים ועשויה להוביל לירידה במחירי כרטיסי הטיסה.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    החטופים
    יוסף גרטי 04/2024/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אסור לעשות עסקה עם חמאס מבלי שיביאו את כל החטופים הביתה
    סגור
  • 1.
    האם אנחנו במלחמה ושעת חרום
    Yehuda 04/2024/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    או שאנחנו בלה לה לנד של טיסות
    סגור
  • החטופים
    יוסף גרטי 04/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אסור לעשות שום עסקה מבלי להביא את כל החטופים הביתה
    סגור