רייטינג

רייטינג שבועי: האח הגדול מנצחת בקרב אבל לא במלחמה

רשת 13 המשיכה השבוע לבצר את האח הגדול בעמדה חזקה. בכל זאת, מאסטר שף, בלי הרבה באזז ברשתות, מצליחה לסחוף יותר צופים
מערכת ice |  1
האח הגדול, מאסטר שף (צילום יחצ רשת 13, יחצ קשת 12)
סוף השבוע הגיע ואיתו הסיכום השבועי של הרייטינג. השבוע התאפיין בהמשך המגמות של השבוע הקודם, בו ראינו כיצד הריאליטי "חתונה ממבט ראשון" של קשת שהתחיל את העונה החמישית שלו בסערה, לאט לאט פינה את מקומו לפצצות יותר כבדות.
האח הגדול של רשת שהתקשתה בהתחלה, ובשבוע שעבר הציגה ניצחונות מרשימים, התחזק השבוע עוד יותר, ואתמול אפילו רשם ניצחון חשוב ביותר על מאסטר שף באחוזי הצפייה.
 
למרות זאת, התוכנית הנצפית ביתר של השבוע היתה שוב מאסטר שף של קשת 12, שהשיגה ביום שלישי 18.9% רייטינג, ו-443 אלף צופים. האח הגדול מתייצבת במקום השני, עם 17.9%, ו-442 אלף צופים לתוכנית במוצאי שבת האחרונה.
במקומות השלישי והרביעי חוזר על עצמו המחזה, כאשר מאסטר שף שלישית עם 16.5% ו-393 אלף צופים לתוכנית ביום ראשון, והאח הגדול אחריה עם 16.4% ו-440 אלף צופים לתוכנית ששודרה ביום רביעי.
 
סוגרת את החמישייה השבועית היא חתונה ממבט ראשון, שניצלה את מומנטום מוצאי שבת שלה, והשיגה 16.3% -416 אלף צופים.
לסיכום השבוע, האח הגדול הצליחה אמנם לעורר הרבה מאוד שיח ברשתות ולגרום לצופים לזעום על המתמודדים שלה, במקום על המומחים של "חתונמי". למרות זאת, היא עדיין לא מצליחה לגמרי לשמור על קהל נאמן כמו שעושה מאסטר שף.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תוציאו את רותי ממסטר שף
    אבי 07/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תוציאו את רותי בורדוגו ממסטר שף היא לא נעימה מדברת בצורה כמו רחוב שולחת מילים וקללות בצורה איומה ניראת חמוצה ועצבנית מאוד למה אנחנו צריכים לסבול לראות פרצוף כמו של רותי לא ניעמה בכלל דוחה ברמות לכי הביתה רותי נימאסת היא הורסת את התוכנית עופי הביתה
    סגור