טלוויזיה

מה זה היה? הפיצוץ שהוציא מרותי ברודו חלקים מפתיעים

עוד פרק של המטבח המנצח הסתיים אתמול עם שאריות של טונים צורמים באוזן, אחרי שגם רותי ברודו הצליחה לצאת משלוותה ולהפתיע את המתמודדים
שירה יום טוב |  4
המטבח המנצח MKR (צילום עודד קרני)
אתמול (ראשון), נרשם פיצוץ נוסף על שולחן המטבע המנצח, שגם בו היו מעורבים בני הזוג אבי ונינה, אחרי שבמוצאי שבת נכנסו לעימות עם אנה ארונוב כשכינו אותה "סיביר". הפעם הצליחה נינה להוציא משלוותה את שופטת התוכנית רותי ברודה, בויכוח שנראה שהעביר את פוקוס הערב מהצלחת, והשאיר את הפרק עם יותר טעם של דרמה מאשר קולינריה.
זוג המתמודדים שמוכר בביקורתיות שלו ובהתבטאויות שנויות במחלוקת, שינסו מותניים ונכנסו למטבח התחרות בניסיון לשלב עולמות, אך נתקלו באנינות טעם ושיפוט לא אוהד במיוחד, שגרר התנצחויות בין נינה, הראש הקולינרי של הצמד ובעלת ניסיון בתחום, לבין רותי ברודו שלא חסכה בביקורת. מה שגלגל מכאן והלאה התנצחויות סביב עניין השיפוט ומתח בשולחן.
חיים כהן שניסה לגייס את נינה לשמוע את הביקורות ניסה לרכך אותה בהזדהות והזהיר, "בדעה שלך, את תלכי ותבשלי לעצמך". מה שכנראה לא הרשים את המתמודדת.
 

לאחר ביקורת שלילית גם במנה העיקרית, הטיחה נינה בברודו, "את פשוט לא אוהבת שום דבר שאני עושה חד משמעית. לא נמשיך הלאה".
 
ברודו מצידה לא נשארה חייבת והשיבה, "אני הכי רציתי שתהיי טובה. את אוהבת לתת ביקורת, תלמדי להקשיב לביקורת. אני הכי רציתי לאכול. אני חושבת שזה לא רק לא הטעם שלי, יש פה ביצוע לא טוב". ועקצה כששאלה על הקינוח: "לי תגישי רעל, סבבה".
נינה לא עצרה מניסיונותיה להגן על המנות ודחתה את השיפוט כשהיא טוענת מול אבי,"היה ביצוע מעולה לפי דעתי. אני לוקחת את זה מאוד אישי כי כל מה שעשיתי היא לא אהבה. זה האוכל שלי ואת לא אוהבת אותו. יכול להיות שאני אבוא אליך למסעדה ולא אוהב את האוכל שלך".
בזמן הכנת הקינוחים המשיכה נינה כשהיא מדברת למצלמה את רגשותיה, "היא לא אהבה את זה ולא אהבה את זה. היא לא יותר טובה ממני ואני לא יותר טובה ממנה. לא מקבלת את הביקורת שלה".
העימות בין השתיים יצר סיטואציה מעניינת במהלך הפרק, כאשר נראה שיותר משעניין את הסועדים איך תמשיך הארוחה מבחינת טעמים, התעסקו יושבי השולחן בסכסוך בין השתיים. המתמודדים הביעו הערכה לנינה שלמרות העלבון מהשיפוט ממשיכה לבשל ולא נכנעת, ומנגד הופתעו מהפיוס שהגיע לעיני המצלמות בחיבוק ארוך, תוך כדי מסיבת הריקודים שארגנו הזוג המתמודד לאורחי המסעדה שלהם.
 

תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    המטבח...
    פ.ע 02/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תלמדי לדבר תלמדי להתאפר ותלמדי לבשל.א. מרק הגמבה תאכלי לבד פרימיטיבית
    סגור
  • 3.
    המטבח המנצח
    זהבה 02/2024/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא אהבתי את תגובותיה של נינה כאכון היא ידעה להעביר ביקורת על כל אחד מהמשתתפים אך לקבל ביקורת ועוד ביקורת בונה ,יש לה קושי זה נובע מרגשי נחיתות של המגזר ממנו היא באה.
    סגור
  • 2.
    כאכון
    אראלה 02/2024/22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הלו הלו נינה כאכון אשה פשוט.......רשאיים למלא את מה שחשקה נפשכם אבל היא מגיל 5 לא התפתחה לכן גם הבישול שלה גן ילדים.....אשה ממש נוראית ובהכל גם חינם לא הייתי שותה כוס קפה מהמסעדה שלה......
    סגור
  • 1.
    אין על רותי ברודו היא מדהימה
    טל 02/2024/19
    הגב לתגובה זו
    7 1
    התוכמית הזאת מרתקת בגללה
    סגור