טלוויזיה

רותם ישראל חושפת את הקושי הגדול: "יש קצת רגשות אשם"

רותם ישראל חושפת את הקושי שהיא חווה לעיתים בהגשת "העולם הבוקר": "יש כמה רגעים בשנה שקשה לי להיות בבוקר בתוכנית. הבוקר היה אחד כזה. היה יום התחפושות בגן ואני לא הייתי שם. זה היה מן בוקר כזה של צביטה בלב"
רוני שיינר | 
רותם ישראל (צילום פייסבוק/רותם ישראל)
שדרנית הספורט רותם ישראל, מגישה את תוכנית הבוקר של רשת 13, "העולם הבוקר", לצדו של עומר ירדני. היום (ד') חשפה רותם בחשבון האינסטגרם שלה את הקושי העיקרי שהיא חווה כשהיא נעדרת לצורך צילומים. 
"אני מאוד אוהבת להגיש את תוכנית הבוקר, אבל יש כמה רגעים בשנה שקשה לי להיות בבוקר בתוכנית. הבוקר היה אחד כזה", כתבה רותם. "היום היה יום התחפושות בגן, בוקר שבו עומר מרוב התרגשות התעורר בחמש בבוקר ואני לא הייתי שם. לא הייתי שם לעזור לו להתחפש לספיידרמן, להתלהב יחד איתו. לשיר, לרקוד, לצלם, לחבק ולנשק. וכן, קשה לי עם זה". 
 
"אז יש קצת רגשות אשם (לא המון כי אלו החיים) ויש הרבה  באסה שתעבור. וכן, הוא היה עם אבא שלו ונהנה בטירוף. וכן, נתחפש שוב בשישי ובראשון והכל בסדר. ועדיין זה היה מן בוקר כזה של צביטה בלב". 
רותם חזרה להגיש את "העולם הבוקר" בנובמבר האחרון, לאחר שגאולה אבן בחרה לפרוש מהגשת התוכנית. עומר, בנה הבכור של רותם ושל בעלה השף גיא בנדלר, נולד בספטמבר 2020.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה