טלוויזיה

כתבת חדשות 13 נזכרת בדמעות: "הגעגוע אליך כואב בעצמות"

חן זנדר כתבה בפייסבוק שלה: "חצי שנה בלעדיך אחותיקי, חצי שנה שהגעגוע אליך כואב לי בעצמות, שכל שיר מזכיר לי אותך, שכל פרפר הפך לסימן ממך, ואני עדיין מחכה שתופיעי לי בחלומות, חצי שנה שאני שולחת הודעות ולפעמים גם מתקשרת אבל את לא עונה חצי שנה מאז שהאור בבית שלנו כבה שאין מי שתשמח ותצחיק את אמא ואבא"
מערכת ice |  1
המהדורה המרכזית - חדשות 13 (צילום מסך רשת 13)
חן זנדר, כתבת חדשות 13, שיתפה בתחילת המלחמה כי שכלה את אחותה נועה אשר נרצחה בפסטיבל המוזיקה "נובה". למרות האובדן הנוראי, כשבועיים לאחר מכן הודיעה על כוונתה להמשיך לשדר באולפנים ולחזור עד כמה שאפשר ל"שגרה". כעת היא נזכרת בכאב באחותה.
זנדר כתבה בפייסבוק שלה: "חצי שנה בלעדיך אחותיקי, חצי שנה שהגעגוע אליך כואב לי בעצמות, שכל שיר מזכיר לי אותך, שכל פרפר הפך לסימן ממך, ואני עדיין מחכה שתופיעי לי בחלומות, חצי שנה שאני שולחת הודעות ולפעמים גם מתקשרת אבל את לא עונה חצי שנה מאז שהאור בבית שלנו כבה שאין מי שתשמח ותצחיק את אמא ואבא חצי שנה שגל, יובל ואני מחפשים את הדרך הנכונה להתמודד והולכים לפעמים לאיבוד".
 
היא המשיכה: "חצי שנה שאנחנו פוגשים את החברות שלך ולא מבינים איך את לא איתן חצי שנה שאני מדמיינת שתפתחי את הדלת עם האנרגיות המטריפות שלך ותעירי אותנו מהסיוט הזה חצי שנה שאני מבקרת אותך ברעים ובמיגונית ובחדר שלך אבל לקבר שלך לא מסוגלת לעלות חצי שנה שאני מתקשה לעכל שלא תהיי איתי בחדר הלידה, שלא תכירי את האחיינית הראשונה שלך ולא ננגב אחת לשניה את הדמעות מהתרגשות".
לסיום כתבה: "חצי שנה שאני מנסה להפסיק לשאול "למה אותך" אבל לא מצליחה, חצי שנה זה יותר מדי זמן נועה, יותר מדי זמן בלי החיבוק שלך והצחוק שלך והשיחות איתך, יותר מדי לבבות שבורים וחיים שהתרסקו מאז שאת לא פה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חן
    נאוה 04/2024/07
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ממש משתתפת ביגונך אבל החיים חזקים מאיתנו בע"ה בקרוב תלדי ויחזיר לך שמחה אבל האבדה תישאר כל הזמן הרבה בריאות ושימרי על עצמך.
    סגור