טלוויזיה

עוזב את וואלה ומצטרף ל-i24News: זה הכתב החדש בערוץ

ערוץ החדשות i24News בעברית ממשיך ומגבש את מערך הכתבים והמגישים, וכעת נסגר גיוס. מי שיצטרף לערוץ הוא ינון שלום יתח שמשמש כעת ככתב לענייני ירושלים וכלכלה בוואלה!
שירה יום טוב | 
ערוץ i24 (צילום freepik)

ל-ice נודע כי ינון שלום יתח, הכתב לענייני ירושלים והכתב הכלכלי של וואלה! חדשות, הודיע על עזיבה ויצטרף לנבחרת החדשות של i24NEWS בעברית. יתח יסקר את גזרת ירושלים וכן ישמש כתב שטחים והתיישבות בערוץ החדש.

יתח הצטרף לוואלה בתחילת 2023 בתקופה רוויית אירועים בגזרה הירושלמית. במהלך המלחמה היה אמון על סיקור התנהלות המדינה בנושא החטופים. יתח הצטרף לוואלה לאחר שירות משמעותי בדובר צה"ל, שם שימש במספר תפקידים ככתב צבאי. בהמשך היה אמון על ניהול הרשתות החברתיות של צה"ל.
ינון שלום יתח אמר בשיחה עם ice כי הוא "גאה ונרגש להצטרף לנבחרת הכתבים בערוץ החדשות החדש של i24NEWS בעברית דווקא בתקופה כזו, עם אתגרים יוצאי דופן לסיקור. אני בטוח שערוץ החדשות החדש של i24NEWS יביא קול חדש, מקצועי ומרתק למסך הטלוויזיה הישראלי".

ינון שלום יתח, צילום: יורי סקוירסקי

ערוץ החדשות החדש של i24NEWS צפוי לעלות לאוויר בתקופה הקרובה והוא יהיה הערוץ הרביעי של רשת ערוצי החדשות המשדרים מנמל יפו לעולם, לצד ערוצי הרשת באנגלית, צרפתית וערבית. מאז נודע על השקת הערוץ הצטרפו אליו שמות מובילים לתפקידי מפתח, על המסך ומאחורי הקלעים. מירי מיכאלי תגיש את המהדורה המרכזית של הערוץ ותהיה המגישה הראשית. אורן וייגנפלד יהיה ממגישי המהדורה ויגיש את מהדורת מוצ"ש. עוד נודע כי העיתונאים ניב גלבוע ואורי קואל יגישו תוכניות בערוץ החדש. לצד ינון שלום יתח, מונו שורה של כתבים, בהם דור כהן (צבאי), נדב אלימלך (פוליטי), סיון סיסאי (תרבות), לי עייש (משטרה ופלילים), ספיר לוי (צרכנות), קובי דהן (דתות), ועוד.
 


ב-i24NEWS אישרו את הפרטים.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה