טלוויזיה

בעקבות המצב הבטחוני: פרק הסיום של שנות ה-90 בוטל

שנות ה-90 אמורה היתה להגיע לסיומה הערב בעקבות המצב הבטחוני והנחיות ההתמגנות החדשות שהוציא פיקוד העורף, שידורי החדשות יימשכו ושידורי התוכנית בוטלו
שירה יום טוב | 
שנות התשעים (צילום צילום מסך רשת 13)
קומדיית המצבים הסאטירית "שנות השמונים" שהמשיכה בסדרת המשך אחרי הפרדת הכוחות בין מני ושלום אסייג תחת השם "שנות ה-90", אמורה היתה לסיים את שידורי העונה האחרונה שלה הערב (מוצאי שבת) ברשת 13, עם פרק הסיום של העונה השניה (שישית ביחס לשנות ה-80) והאחרונה בהחלט.
בעקבות המצב הבטחוני וההנחיות החדשות שהוכרזו לעורף עם צאת השבת, שידורי החדשות יימשכו כרגע עד להודעה חדשה כפי הצורך, ובהתאם לכך שידורו של פרק הסיום נדחה למועד לא ידוע.
 
שלום אסייג הודיע בעמוד הפייסבוק שלו, "לאור המצב, פרק הסיום לא ישודר הלילה, אז עדיין לא נפרדים. לילה טוב ובשורות טובות. 'אל תירא ישראל'."
שנות ה-80 סיימה את שידוריה לפני ארבע שנים בתום העונה החמישית והמצליחה של הסדרה האהובה ששודרה ברשת 13. זמן קצר לאחר סיום השידורים הכריזו יוצרי הסדרה שלום ומני אסייג כי לא ימשיכו לעונה נוספת של הסדרה בשל פרישתו של מני אסייג מכתיבת הסדרה.
למרות הבשורה שאכזבה לא מעט צופים אדוקים, הכריז שלום אסייג כי הסדרה אמנם לא תמשיך כשנות ה-80 אך תצולם סדרת המשך עם הדמויות המוכרות תחת שם ותקופה חדשה: שנות ה-90. מי שכתב יחד עם אסייג את סדרת ההמשך הוא בנו דניאל אסייג שמשחק בסדרה את דמותו של שלום עצמו, הילד מטירת הכרמל של שנות קליטת העליה.
נזכיר כי הערב, אחרי מספר ימים מתוחים ברקע האיום האיראני, פיקוד הערוף הודיע על שינוי ההנחיות לעורף, ובתוך כך איסור התקהלות ואיסור קיום פעעלות חינוכית בכל איזורי הארץ.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה