טלוויזיה

ינון מגל מקבל תלונות: "הפרה בוטה לנתק את הקשר עם עם ישראל"

ינון מגל בחופשה, התכנית לא שודרה והצופים נשארו עם שאלות. המגיש קיבל הודעות מהקהל: "‏כל הערב חכינו לפטריוטים, עוד חצי שעה ועוד חצי שעה. גורנישט. שתדע שזאת הפרה בוטה לנתק את הקשר עם עם ישראל באופן חד צדדי ולזרוק אותנו למלתעות של ערוצי "הציאניד המזוקק"
מערכת ice | 
הפטריוטים (צילום מסך ערוץ 14)
'הפטריוטים', תכנית הדגל של ערוץ 14, לא שודרה אמש [שלישי] כאשר גם המגיש ינון מגל נמצא בנופש משפחתי במלון ים המלח. מגל, את הכסא שלו יתפוס איתמר פליישמן, בתכנית הערב שתשודר ובכלל, נראה שהצופים האדוקים לא מאוד מרוצים מההחלטה.
מגל נופש במלון "רויאל" ים המלח. על כן, הוא ייעדר היום ויחזור רק בפרק של יום חמישי, בינתיים כאמור, איתמר פליישמן, הפאנליסט והמחליף הקבוע שלו יתפוס את המשבצת. מגל ציין את ערב ליל הסדר במלון בוא הוא נופש, "רויאל" ים המלח. כמו כן, מגל יפתח את הרצאותיו המסקרנות בנושאי תקשורת, רשתות חברתיות ומעט פוליטיקה.
 
אחד העוקבים כתב למגל: "‏היי ינון שמע משהו מטורף לחלוטין!! רואה את התגובות שאתה מקבל באישי על העדר שידור התכנית הפופלרית "הפטריוטים" ‏אז ככה, ‏כידוע בכל ערוצי התבהלה מכניסים לעם ישראל עצבות דיכאון ותחושת מרמור קשה, הפטריוטים מנגד חרטו על דגלם לשמח בלי סוף את עם ישראל בכל יום בשנה. בחגי ישראל אנו מצווים בציווי של "והיית אך שמח" וראה איזה פלא וממש לא במקרה "הפטריוטים בגימטריא זה 369 והמילים "אך שמח" גם הם 369 בדיוק!!! ‏אז קודם תודה לך על השמחה בכל השנה שאתה והחברים עושים בעם ישראל ‏אבל כן, דווקא בחג אנו חייבים את הפטריוטים כי יש כאן ציווי אלוקי של "והיית אך שמח" ואך שמח זה רק הפטריוטים!!"
אחד אחר כתב: "‏ינון חג שמח, ‏כל הערב חכינו לפטריוטים, עוד חצי שעה ועוד חצי שעה. גורנישט. שתדע שזאת הפרה בוטה לנתק את הקשר עם עם ישראל באופן חד צדדי ולזרוק אותנו למלתעות של ערוצי "הציאניד המזוקק" דווקא בחג החירות.  ‏על זה אומרים בפרסית: "חפה שו" (תשאל את יוסיאן מה זה אומר...) ‏חג שמח אוהבים ומחכים לתוכנית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה