טלוויזיה

לוסי אהריש יודעת? צחי הלוי במסר לבנו מנישואיו הקודמים

הלוי העלה תמונה משותפת שלו עם בנו דין מטיול של השניים בעבר וכתב: "מזל טוב בן יקר ואהוב שלי, לא מאמין שאתה בן 20, הזמן עובר מהר מדי והאהבה רק מתעצמת. מאחל לך את כל הטוב שיש לעולם להציע, שתמשיך בדרכך המיוחדת, שתזכה להמון רגעים של אושר ואהבה, וכמו תמיד תידע שאני והמשפחה איתך לצידך ומאחוריך"
מערכת ice | 
צחי הלוי (צילום מיכאל טופיול)
אולי לא ידעתם וככל הנראה לא ידעתם, אבל צחי הלוי, אחד השחקנים המבוקשים בישראל, היה נשוי בטרם הכיר את לוסי אהריש. יותר מכך, אפילו יש לו בן שחוגג את יום הולדתו ה-20 ועל כך בירך אותו באינסטגרם שלו.
הלוי העלה תמונה משותפת שלו עם בנו דין מטיול של השניים בעבר וכתב: "מזל טוב בן יקר ואהוב שלי, לא מאמין שאתה בן 20, הזמן עובר מהר מדי והאהבה רק מתעצמת. מאחל לך את כל הטוב שיש לעולם להציע, שתמשיך בדרכך המיוחדת, שתזכה להמון רגעים של אושר ואהבה, וכמו תמיד תידע שאני והמשפחה איתך לצידך ומאחוריך בכל רגע, גאים ואוהבים ללא תנאי".
 
דין נולד ב-1994 בזמן שהלוי היה נשוי לרקדנית, כוריאוגרפית ומורה לריקוד ישראלית-קנדית אונה הולברוק, שמבוגרת ממנו ב-4 שנים, כאשר הוא כיום בן 49 בסך הכל והיא 53.
ב-2018 נישא בשנית לאשת התקשורת הערבייה-ישראלית לוסי אהריש, מגישת רשת 13, לאחר כארבע שנות זוגיות שנשמרה בסוד מחשש להתנכלויות גזעניות משני הצדדים. במרץ 2021 נולד בנם הבכור אדם ואהריש סיפרה שהם בחרו לרשום אותו כ"ללא-דת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה