טלוויזיה

שחר חסון עובר לכאן 11? זה הג'וב החדש שקיבל

אחרי שבשנתיים האחרונות הגיע לפריים טיים כשופט בתוכנית הזמר במסכה, שחר חסון מקבל ג'וב חדש על המסך, וזה  החוזה שעמד לחתום עם תאגיד השידור הישראלי
מערכת ice | 
שחר חסון (צילום מקאן)
הקומיקאי שחר חסון עומד לקראת ג'וב טלוויזיוני חדש, אחרי שתי עונות של תוכנית הזמר במסכה בקשת 12, שם משמש כשופט בפאנל לצד אופירה אסיג, צדי צרפתי והצמד סטטיק ובן אל. כעת חסון עומד לקבל תפקיד טלוויזיוני חדש, הפעם, רק עבורו.
חסון יופיע כנראה בתוכנת חדשה שיוביל בתאגיד השידור הישראלי כאן, שתשודר בכאן 11. משובר ככל הנראה בשעשועון חדש שישודר בערוץ כאן 11, ומלבד הגשת התוכנית ימשיך חסון לשמש כחבר פאנל גם בזמר במסכה בקשת 12.
בתחילת הקריירה שלו, חסון הופיע בטלוויזיה בעיקר בתוכניותיו של דודו טופז כאורח, והגיש פינה קבוע אצל צופית גרנט בערוץ עשר ובהמשך אצל אברי גלעד ברשת. ב-2014 התחילה קריירת הטלוויזיה של חסון לנסוק, אז השתתף והנחה את "המועדון", ושנה אחר כך קיבל תוכנית על שמו, "שחר חסון וחברים" ברשת. ב-2020 החל חסון לראשונה לשמש כשופט פאנל בקשת 12 אחרי הפסקה של כמה שנים שלא ראו אותו על המסך. כעת הוא עתיד לקבל שוב תוכנית על שמו ונראה שהוא מבסס את הקריירה הטלוויזיונית שלו שוב.
 
חסון עדיין לא סגר סופית חוזה מול התאגיד, אבל מלבד חוזה רשמי, אופי הדברים כבר סוכם והחוזה צפוי להיחתם בקרוב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה