טלוויזיה

אלה השחקנים שיהפכו לפרשנים במונדיאל הקרוב

כאן 11 ממשיכה להרחיב את סגל השדרים והפרשנים שלה לקראת הגביע העולמי בקטאר בנובמבר והודיע כי איתי שכטר, קארין סנדל ודקל קינן ישמשו כפרשנים 
מערכת ice | 
קינן סנדל ושכטר (צילום פייסבוק ואינסטגרם)
בתאגיד השידור ממשיכים במסע הרכש לקראת המונדיאל בקטאר ולהרכב המתגבש שייצא לקטאר מצטרפים גם קפטנית נבחרת ישראל קארין סנדל, שחקני נבחרת ישראל לשעבר, חלוץ הפועל ב"ש איתי שכטר ובלם קבוצת הלאס וגאס לייטס דקל קינן. 
מעבר לצוותי השידור שכבר נסגרו, מתכננים בכאן חגיגת מונדיאל מסביב לשעון עם שידורים מיוחדים, ועמדות מחוץ לאצטדיונים ועל הדשא. את האולפן יגיש טל ברמן, ולהרכב הפרשנים שכולל את מאמן נבחרת ישראל אלון חזן, העיתונאים אורן יוסיפוביץ', דור הופמן ועמית לוינטל, מצטרפים עתה לראשונה כדורגלנים פעילים.
קארין סנדל היא קפטנית נבחרת ישראל,  משחקת בעמדת הקשרית בליגת העל לנשים במ.כ. רמת השרון. שיחקה גם במועדון מ.ס. קריית גת, מכבי חולון, ובאיסלנד. מכהנת כיושבת ראש ארגון שחקני הכדורגל בישראל.
איתי שכטר, מוותיקי ובכירי הכדורגלנים הישראלים הפעילים בליגת העל, המשחק בעמדת החלוץ בהפועל באר שבע, עם עבר מכובד בליגה הגרמנית, האנגלית והצרפתית, וכמובן כיכב גם בנבחרת ישראל. 
דקל קינן, גם הוא מבכירי הכדורגלנים הישראלים הפעילים, קפטן מכבי חיפה ובלם נבחרת ישראל לשעבר, עבר גם בכמה תחנות במולדת הכדורגל אנגליה, ובשנים האחרונות משחק בארה"ב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה