טלוויזיה

האח הגדול חושף את שישיית הגמר: זו המודחת האחרונה

העונה של האח הגדול מגיעה לישורת האחרונה ושישיית הגמר נקבעה אחרי הדחה דרמטית בה ריוואה רסלאן הלכה הביתה, ושישיית הגמר הסופית נקבעה. מי שינסו לזכות במיליון הם: שחף, טליה, בר, נתנאל, דרור ואילנה
מערכת ice |  2
אלו הסכומים שמשולמים לדיירי הבית (צילום יחצ רשת 13)
האח הגדול מספק לנו את אחת מהעונות החזקות, השנויות במחלוקת והמרגשות שהיו בתולדות הפורמט בישראל. המון תככים, מזימות, ריבים, פיצוצים ורומנים היו בבית השמור והמפורסם במדינה, כשההפקה בהחלט עשתה את העבודה עם ליהוק מושלם.
אמש (שבת) התכנית הנצפית ביותר בישראל הגיעה לישורת האחרונה בהחלט כאשר הייתה הדחה אחרונה לעונה כשריוואה רסלאן הלכה הביתה, ושישיית הגמר הסופית נקבעה. מי שינסו לזכות במיליון הם: שחף, טליה, בר, נתנאל, דרור ואילנה.
 
אבל מתברר שרגע לפני ההדחה התרחשה דרמה ענקית.  מערכת הפוסט, האחראית על העריכה וההכנה לשידור, קרסה דקות אחדות לפני תחילת משדר ההדחה האחרון לעונה. בעקבות כך, השידור נפתח בפניה לדיירי הבית בניסיון למשוך זמן, לערוך ולהגיע בזמן מוכנים לשידור.
 
מה שלא ידעתם ואולי לא ראיתם. עובדי ההפקה היו עצבניים במיוחד על הפאדיחה הענקית שהתרחשה ומאחורי הקלעים נשמעו צעקות, כשהלחץ היה אדיר. האמת? נשמע כמו משהו שלא רחוק מדי ממה שאנו שומעים ברוב העונה גם על המסך עצמו וממש לא רק מאחורי הקלעים. האם שמתם לב לפאדיחה של האח הגדול בלייב?
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    איכות??????????? בושהשל עונה (ל"ת)
    ארי 09/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    יייששששששששששששש
    כלכל 09/2022/11
    הגב לתגובה זו
    2 0
    יייישששששששששש יופי רק באסה שלא עפהה לפני חודשיים ילדה מיותרת וחסרת מוח אנוש נטולת רגש יא- ערבוצ'ה
    סגור