טלוויזיה

שרון גל וכתב חדשות 13 בקרב עקיצות בשידור חי

המגיש של 'חמש' עקץ את גיל תמרי על התקרית המוזרה של נשיא ארה"ב ג'ו ביידן שבירך חברת קונגרס שמתה לפני כחודש: "אם זה היה נשיא אחר היו חוגגים", וספג גם הוא: "
מערכת ice |  3
שרון גל, שווה כסף (צילום מסך: רשת 13)
שרון גל וגיל תמרי, מגיש 'רצועת חמש' של רשת 13 והעיתונאי הוותיק, החלו אמש (חמישי) בקרב עקיצות בשידור חי סביב האירוע המביך של נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן שבירך חברת קונגרס שהלכה לעולמה לפני כחודש בתאונת דרכים מצערת.
שרון גל שאל: "תגיד גיל, אם זה היה חלילה טראמפ או מישהו אחר, אני מניח שהייתה סערה גדולה סביב העניין הזה לא?", תמרי השיב: "תלוי איפה, אני בטוח שבערוצים אוהדי טראמפ תהיה פה סערה גדולה ממש כמו בתכנית שלך", גל ענה: "זה קשור למי אוהב את מי ולא לזה שנשיא ארה"ב כנראה לא כשיר".
 
תמרי המשיך: "אין ספק שמדובר באייטם עיתונאי שנשיא ארה"ב מזמין לעמוד מישהי שאינה בין החיים, פתאום באותו אירוע הוא שואל איפה היא וזה מביך", גל אמר: "אני באמת שואל ולא מנסה להתריס, בכל זאת זה נשיא המעצמה החשובה בעולם, אני שואל רציני ושאתה לא הדובר שלו, אבל אם לצחוק או לבכות או לרקוד או לבכות, זה היה חינני אבל היה מסר ואם לא טעית".

תמרי הגיב: "אני רקדתי גם בהצהרות של טראמפ בלי שום קשר לשום דבר, כשיש מוזיקה טובה אני רוקד ושמח. מדובר פה באירוע מביך של נשיא ארה"ב וככה צריך לראות אותו ולסקר אותו וכל דבר אחר הוא תעמולה פוליטית", גל עקץ: "יפה, למדתי מה היא תעמולה פוליטית, תמיד טוב ללמוד דברים חדשים", תמרי הגיב: "תמיד אפשר ללמוד גם אם אתה יודע הכל", גל חתם: "אני ממש לא יודע הכל".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    שרון גל
    Dd 10/2022/03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שרון גל איש עלוב וטיפש עושה נזק לערוץ 13
    סגור
  • 2.
    שמריע לכל פלוץ של ביידן וחבורתו
    תמרי שמאלני פרוגרסיב 10/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לא ברור מה עדיין עשה כאן .חיים בסרט חח
    סגור
  • 1.
    תמרי מול גל: תמצית ההבדל בין עיתונאי לביביסט
    מנצור 09/2022/30
    הגב לתגובה זו
    15 3
    גיל תמרי הוא רולס רויס של עיתונות. ושרון גל? אתם כבר יודעים....
    סגור