טלוויזיה

החבילה שוברת השוק של yes? זו ההצעה שלה ללקוחות

yes משיקה את שירות yes+ FIBER: חבילת תקשורת משולבת הכוללת את שירות הטלוויזיה עם ענקיות הסטרימינג הבינלאומיות ואינטרנט סיבים על בסיס התשתית של בזק, אילן סיגל, מנכ"ל yes: "אנחנו פותחים היום את שוק הטלוויזיה והאינטרנט מחדש עם שיתופי הפעולה האסטרטגיים והייחודיים של yes"
מערכת ice | 
אילן סיגל (צילום יוני ספיר)
חברת yes השיקה הבוקר (רביעי) את yes+FIBER: חבילה משולבת של טלוויזיה מבית yes  ואינטרנט סיבים על בסיס תשתית הסיבים של בזק. החל מהיום יוכלו לקוחות החברה ליהנות לראשונה משירותי טלוויזיה ואינטרנט במקום אחד ובנוסף משיתופי הפעולה הייחודיים של yes עם ענקיות הסטרימינג: דיסני פלוס, נטפליקס ודיסקברי פלוס והכל בממשק אחד.
המצטרפים החדשים לשירות yes+ FIBER ייהנו משלושה חודשים מתנה לדיסני פלוס, משלושה חודשים מתנה לדיסקברי פלוס, ומחודש מתנה לשירות נטפליקס. yes תציע ללקוחותיה הקיימים ולמצטרפים חדשים חבילה חדשה ואחודה הכוללת את הטלוויזיה המובילה בישראל לצד אינטרנט סיבים איכותי במהירויות שונות של 1,000MB ו-300MB החבילה המשולבת תאפשר ללקוחות רכישה ושירות אחוד על שירותי הטלוויזיה והאינטרנט ותשדרג משמעותית את חווית הלקוח: רכישה במקום אחד, התקנה באמצעות ביקור טכנאי אחד בלבד, חשבונית אחת ושירות ותמיכה טכנית במקום אחד.
 
החברה תציע ממיר תומך סיבים הכולל את שירות yes+ WiFi. השירות מאפשר לממירי אנדרואיד לשמש כנקודת גישה המגבירה את עוצמת ה-wifi  בכל חדרי הבית. לצד זאת, במסגרת ההשקה אפליקצייתyes+  תהיה זמינה להורדה ברוב המוחלט של הטלוויזיות החכמות כולל סמסונג ו-LG ותעלה בחנות האפליקציות בימים הקרובים.
אילן סיגל, מנכ"ל yes, מסר: "אנחנו פותחים היום את שוק הטלוויזיה והאינטרנט מחדש ומעכשיו yes  תספק לראשונה שירותי אינטרנט וטלוויזיה בחבילה אחת שלמה. אנחנו פועלים ללא הרף לחדש ולשדרג את היכולות והשירותים שאנו מעניקים ללקוחותינו, עשינו מהפך בשנים האחרונות בשוק הטלוויזיה עם התכנים הטובים ביותר ושיתופי הפעולה האסטרטגיים והייחודיים שלנו עם ענקיות הסטרימינג, וכעת עם אינטרנט סיבים חזק ועוצמתי ושדרוג השירות המצוין במקום אחד- אנו מעניקים את חוויית הצפייה והגלישה המושלמת. החל מהיום yes משחקת על כל המגרש".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה