טלוויזיה

ישראל אהרוני יוצא מהכלים? בומבה של קמפיין | פרסומת השבוע

לצד הפרזנטורים הוותיקים ישראל אהרוני ומיכל אנסקי, כוכבת תוכנית הבישול "מאסטר שף", סמדי בומבה, היא שחקנית החיזוק המושלמת לקמפיין החדש של "פיירי". בפרסומת צבעונית שהחזירה אותנו אחורה לתוכנית הבישול האהובה, בומבה מוכיחה כי הפתרון המושלם לכלים המלוכלכים הוא ''פיירי מקס פאואר"
מערכת ice |  4
ישראל אהרוני ומיכל אנסקי לצד סמדי בומבה בפרסומת לסבון הכלים פיירי (צילום גבע טלמור)
כבר 18 שנים שישראל אהרוני משמש כפרזנטור של מותג ניקוי הכלים הבינלאומי "פיירי", מבית "פרוקטר אנד גמבל", תאגיד מוצרי הצריכה הגדול בעולם. לפני 4 שנים, הצטרפה לשף האהוב, מיכל אנסקי, שותפתו לחבר השופטים בתוכנית הבישול המוכרת "מאסטר שף". השבוע, הכריזה חברת "פיירי", כי לצמד הפרזנטורים תתווסף שחקנית חיזוק והיא לא אחרת מאשר כוכבת העונה הראשונה של "מאסטר שף", סמדי בומבה. 
אנחנו, שזוכרים לבומבה את הצבעוניות והחן הרב שהשפריצה על המסך כבר בעונה הראשונה של תוכנית הבישול, התאהבנו בפרסומת היפה שאותה היא מובילה יחד עם צמד הפרזנטורים הוותיקים. בפרסומת המושקעת של פיירי, שעליו אחראית סוכנות התוכן C מקבוצת "פובליסיס", אהרוני ואנסקי מגיעים עד לביתה של בומבה בכדי לטעום מהמנה האהובה שהיא יודעת להכין, אלא שאז היא מתוודה בפניהם כי האתגר הכי גדול שלה טמון בשטיפת הכלים.
 
בעקבות זאת, אהרוני הופך בין רגע ממאסטר שף למאסטר לאומניות לחימה, ומציג את הפתרון המושלם - פיירי מקס פאואר, פי ארבעה מהיר יותר בהסרת שומנים קשים. 
דבר המשרד 
פייר, בניקיון אין כמו פיירי, ופייר, אין כמו חזרה למקורות. לאחר כמה שנים של תמיכה בקפסולות למדיח של פיירי, חזרנו לקדם את נוזל הכלים הנמכר ביותר בישראל, רק הפעם בגרסת ה"מקס פאואר" שלו. המטרה הייתה לחזור למקורות ולייצר הומאז' לסדרת הסרטים המקורית של פיירי רק עם פאואר חדש (שלא לומר פאואר קאפל – אהרוני ומיכל) ושפה חדשה-ישנה, בהשתתפות אורחת מיוחדת, סמדי בומבה. הפרזנטורית החדשה נבחרה ע"פ סקרים של המותג, כיוון שנמצאה כאחת המשתתפות הזכורות והאהובות מכל העונות של "מאסטר שף".
סיפור מצילומי הקמפיין
הקמפיין היה אמור להצטלם ממש לאחר חול המועד הסוכות, אולם בשל המצב הביטחוני המורכב, נדחה יום הצילום מספר פעמים והוא היה אחד מימי הצילום הראשונים שיצאו לפועל לאחר המלחמה. את כל יום הצילום ליוותה מצד אחד תחושת הכאב של המלחמה, ומצד שני התרגשות מסוימת של חזרה לעבודה. במהלך הצילומים בתל-אביב, תפסה את הצוות אזעקה בשל שיגור טילים ועשרות אנשי צוות ירדו למרחב מוגן בוילה התל אביבית בה צולם הסרט, כשסמדי שומרת על המורל הגבוה של כולם.
 

האתגר הכי גדול בפרויקט?
להסביר להנהלת המותג האזורית בג'נבה מה זה מפרום.
משפט קאלט שנתפס במהלך ההפקה?
"המפרום המפורסם של סמדי"
מה הדבר שזרם הכי בקלות?
הטרנספורמציה של אהרוני ממאסטר-שף למאסטר אומנויות לחימה.
דבר הבמאית
"זה היה יום הצילום הראשון של מרביתנו מאז ה-7 באוקטובר ויש רגע אחד ביום הזה שאני לא אשכח: ראיתי את ליאור פרי, התאורן האחד והיחיד, שאביו חטוף בשבי חמאס, עומד על שולחן מעל מיכל אנסקי ואהרוני, ומייצר בידיו אור מדויק כל כך שיאיר את פניהם. באותו רגע אמרתי לעצמי: זה ליאור, האחראי על האור".
 
קרדיטים:
משרד הפרסום: C סוכנות התוכן המותגי
מנכ"ל: ארז ברגבאום
מנהלת קריאיטיב ראשית חטיבת התוכן: דנה לויט
ניהול לקוח: ליטל בן-זקן
במאית: שלי כרמל
חברת הפקה: We Lift
מפיקים אחראיים: מתן כהן גרומי וקובי ביטר
צלם: לאל אוטניק
מפיקה בפועל: רחלי אורן בן ברוך
ע.במאי: אמיר מלמד
עורך אופליין: יובל ארצי
אונליין ואפקטים: חגי סוויסה 
מיקס סאונד: יעל היים
יחסי ציבור פרוקטר אנד גמבל ישראל: שטרן אריאלי סער
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    שחקנים הם לא! פרסומת גרועה ברמות!
    מיקי מיקי 04/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הבן שלי בן ה 7 יכול להיות יותר אמין! איזו רמה נמוכה!
    סגור
  • 3.
    אין על פיירי צהוב (ל"ת)
    חגית 02/2024/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    פיירי טוב גם לכביסה
    שמרית 02/2024/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כתמים קשים יורדים רק עם פיירי. תוסיפו פיירי צהוב למכונה (איפה ששמים את הג׳ל) ותיווכחו
    סגור
  • 1.
    כל הכבוד (ל"ת)
    עופר 02/2024/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור