טלוויזיה

רותי ברודו בחשיפה כואבת: "הזיה, החיים חייבים להמשך"

שופטת MKR סיפרה: "החיים חייבים להימשך. אתה רואה את מה שקרה בשבת ההיא וחושב: 'זהו, סוף העולם, נגמר'. אתה רואה את זה בטלוויזיה ולא יכול לעשות כלום, הזיה. אני ראיתי את זה כשישבתי במיטה. אתה רואה דברים על אמת, יושב ולא עושה כלום, נורא"
מערכת ice |  1
רותי ברודו (צילום מסך רשת 13, פייסבוק/בראסרי)
עונה חדשה של "המטבח המנצח VIP" יוצאת הערב (ראשון) לדרכה בקשת 12, ועל אף שצולמה לפני השבעה באוקטובר, המסעדנית ואשת העסקים רותי ברודו ששופטת בתכנית לצד חיים כהן, מספרת על התחושות לחזור למסך. 
ברודו הגיעה לאולפן "שישי בבוקר" וסיפרה על העונה נדחתה בצל האסון הכבד: "כל הפרומו כבר היה, ואז קרה מה שקרה בשבעה באוקטובר בשבת הקשה. בסוף הכל אקטואלי כי ההתנהלות בארץ תמיד נורא דומה. לצערנו הדברים לא ייעלמו, וגם אחרי המלחמה העניינים החברתיים יהיו כאן".
 
עוד היא סיפרה על הקאסט שלוהק: "ביום שנכנסתי לפורום הספציפי של העונה הקרובה הרגשתי בבית. העונה לוקחים חלק אלון אבוטבול, אנה ארונוב, קובי אוז, אבי כאכון ואיציק כהן המהמם. אבוטבול? הוא נורא מזכיר לי את בן הזוג שלי לשעבר, את מיסטר ברודו. בכלל, ניסיתי לחשוב בבוקר למה זה היה כזה מיוחד והבנתי שלמרות שרוב האנשים האלו שחקנים, מה שאתה רואה - זה מה שאתה מקבל".
עוד אמרה: "הפורמט של ישיבה סביב השולחן, אוכל ושיחות במשך שעות הופך את האנשים לגוש. בהתחלה יש זרות קלה, ואז זה עף לכל הכיוונים. אין מצלמות, יש ארוחה ואלכוהול - הכל קורה. רמת הבישול מדהימה, כמובן שיש יותר ופחות טובה. יש מריבות, דרמות מטורפות בתוך הדבר הזה. זה העולם בזעיר אנפין. אתה מקבל הכל על שולחן".
עוד היא טענה: "החיים חייבים להימשך. אתה רואה את מה שקרה בשבת ההיא וחושב: 'זהו, סוף העולם, נגמר'. אתה רואה את זה בטלוויזיה ולא יכול לעשות כלום, הזיה. אני ראיתי את זה כשישבתי במיטה. אתה רואה דברים על אמת, יושב ולא עושה כלום, נורא. ניסינו להבין איך נפעיל את העסקים שלנו שצריכים לפרנס אנשים. הבנו שצריך לפתוח. חצי מהצוות גויס למילואים וצריך היה לג'נגל".
הביקורת שלה כלפי המדינה: "משהו חייב לקרות עם האטימות של משרדי הממשלה. יש לנו מחסור מטורף בעובדים. יש לנו עובדים מסרי לנקה שמקבלים אשרות ויזה בכל שלושה חודשים. עכשיו, בשיא הכאוס, פשוט העיפו אותם מהארץ. זו אטימות משרדי הממשלה. בסוף המדינה תצטרך לחיות ממשהו, ממיסים - ומי משלם אותם? אנחנו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בן אדםנפלא (ל"ת)
    ולנטינו 02/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור