שיווק ופרסום

מודעת ה"אשליה" של באומן לפורד זוכה לחשיפה בינ"ל: "כשזה עובד זה עובד"

המודעה הייחודית של באומן עוזרת לצופה ל"החנות" את מותג האקספלורר באמצעות העיניים בלבד ומציינת הישג תקשורתי עם חשיפה נרחבת בעולם
מודעת פורד אקספלורר. באומן בר ריבנאי (צילום יח"צ)
עם כותרות ב- mashable ו- trendhunter ומחמאות באתר best ads on tv המודעה הייחודית של באומן בר ריבנאי עבור מותג הרכב \'פורד אקספלורר\' יכולה לרשום לעצמה \'וי\' גדול בשדה התקשורתי.
במודעה שמופיעה ב-2 צבעים בלבד - שחור ותכלת - מוצגים 3 רכבים (קווי מתאר בלבד) וברקע מאחוריהם נוף עירוני. הרכב הראשון מימין הוא הפורד אקספלורר צבוע בתכלת, מסביבו רקע שחור ובמרכזו נקודה שחורה קטנה. 2 הרכבים משמאלו בהמשך המודעה מוצגים בצבע שחור מלא על רקע תכלת וביניהם שטח פנוי.
המודעה שנועדה לתקשר את \"מערכת ה-PARK ASSIST שמסייעת לנהג לחנות בקלות\" מפעילה את הקורא כדי לחזות ב\"קסם\". מעל לפורד אקספלורר שבפינה הימנית נכתב: \"הבט בנקודה שברכב ל-30 שניות, הסט את המבט לחנייה הפנויה משמאל (השטח הריק שבין 2 הרכבים השחורים משמאל) ותראה כמה קל לחנות\".
האשלייה האופטית שאנשי באומן עשו בה שימוש לוקחת השראה מאשליית Herman grid על שמו של הפיזיולוג הגרמני Ludimar Hermann מניסוי שערך בשנת 1870. בניסוי שעוסק ברצפטורים מתחום הראייה הרמן הראה כי מבט בנקודות שחורות על רקע בהיר מגרה את העין וגורם לה לראות שטחים אפורים מסביב לחלק השחור.
מודעת פורד אקספלורר. הביטו 30 שניות בנקודה השחורה שבמרכז הרכב מימין ואז הסיטו את המבט לשטח הפנוי בין המכוניות משמאל
מודעת פורד אקספלורר. הביטו 30 שניות בנקודה השחורה שבמרכז הרכב מימין ואז הסיטו את המבט לשטח הפנוי בין המכוניות משמאל
מנהל הקריאייטיב ערן ניר אמר לאייס כי \"במסגרת העבודה השוטפת עם דלק מוטורוס, אנחנו מקפידים לחפש כל הזמן כיצד לאתגר את עצמנו ואת הלקוח בתוצרים קריאטיבים שיפרצו את מחסום האימג\' גדול של רכב ושורה קריאטיבית שובבה. לכן גם הפעם בהתמודדות עם בריף של פיטצ\'ר ה-park assist, בריף שנפתר בד\"כ בהפקות פרינט יקרות, החלטנו להצטרף לטרנד האשליות האופטיות\".
לדבריו \"הארטדיירקטור, אורן עמירן יחד עם שאר אנשי הצוות, בעבודת ריסרצ\' עמוקה ואינספור ניסיונות לחיפוש הצבע הנכון הגודל והמיקום המדויק הביאו פתרון מבריק לפרינט אינטראקטיבי, כזה שמפעיל את הצופה בו, מעמיק את הבנת המסר ועל הדרך את חיזוק המותג פורד כמותג מוביל. מודה ומתוודה שהופעת הפרינט דווקא בבלוגים ובאתרי הדיגיטל השונים הפתיעה גם אותנו, אבל מסתבר כמו שכולנו כבר ידענו, שה\"דיגיטל\" הזה...הוא רק כלי אחד ליצירת אינטרקציה וחוויה עבור הצרכן, וכשזה עובד אז זה עובד.
המודעה הופיעה לראשונה במגזין מדד המותגים של גלובס ביולי 2014 ובקרוב צפויה להופיע במקומות נוספים במסגרת הפרסום השוטף של המותג.
קרדיטים: מנהל קריאייטיב ראשי: נדב פרסמן, מנהל קריאייטיב: ערן ניר, קופי: עידן לוי; שרון רפאל, ארט: אורן עמירן
תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    לערן
    נחמן שי 07/2014/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תנמיך פרופיל תקשורתי, אתה נזק הסברתי.
    סגור
  • שתוק מפגר. (ל"ת)
    מירי רגב 07/2014/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    יא-אלללה! רמה גבוהה! (ל"ת)
    פין-אפ 07/2014/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    השאלה אם נסתכל על ערן ניר 30 שניות
    אנונימי 07/2014/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    והוא יזוז למשרד אחר
    סגור
  • התשובה
    מכיר 07/2014/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא,הוא פחדן.
    סגור
  • קינאה זה כואב?
    יוסי 07/2014/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא לא זז לשום מקום ולאפסים כמוכם אין מקום אצלנו
    סגור
  • יוסי
    מביט מהצד 07/2014/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קנית דבק 30 שניות לאנשים שלך?
    סגור
  • 2.
    אני לא ראיתי וזה גאוני. סתמו (ל"ת)
    יובל 07/2014/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    ראינו כבר אלף כאלה.
    נו באמת 07/2014/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבל כל הכבוד על היח"צ.
    סגור