קריירה ולימודים

מעל ל-3,000 איש הגיעו ליריד התעסוקה בפארק העסקים החכם קיסריה

עשרות מהחברות בפארק הציעו מאות משרות זמינות ביריד הייחודי שיזמה החברה לפיתוח קיסריה. המועמדים עברו הדרכות מקצועיות, פגשו את בעלי החברות ואת נושאי המשרה הבכירים בהן ועברו ראיון ראשון בזמן אמת
כפיר אדר | 
מיכאל כרסנטי וגיא גולדיג (צילום יחצ)
מעל ל-3,000 איש השתתפו ביריד תעסוקה שיזם פארק העסקים החכם קיסריה. ביריד שנערך אמש (שני) במתחם אירועים יוקרתי 'טרה' שבפארק השתתפו מעל ל-50 חברות, דיירות הפארק, שהציעו מאות משרות חמות בתחומי ההייטק, הביוטכנולוגיה, המכשור הרפואי, טכנולוגיית מים ואיכות הסביבה ועוד. בשיתוף פעולה של החברה לפיתוח קיסריה עם כלל הרשויות הסמוכות הגיעו לפארק העסקים המטרופוליני של קיסריה אוטובוסים מלאים במועמדים פוטנציאליים מיישובי הסביבה, וזרם המבקרים לא פסק.
עשרות החברות וביניהן: סיסקו, רשת מקס, אלמה לייזרס, מדטרוניק, דלתא, ספקטרום דיינמיקס מדיקל, ארינטה ואחרות רבות, הקימו דוכנים מיוחדים והציעו למשתתפי היריד מאות משרות בתחומי הנדסה, שיווק, כלכלה, ניהול פרויקטים, אדמיניסטרציה ועוד. במהלך היריד סיפקו נציגיהן מידע אודות אפשרויות הקליטה וההשתלבות במשרות הפנויות המוצעות. בכירי החברות התרשמו מאיכות המועמדים, ביניהם גם עשרות קציני צה"ל משוחררים ששירתו בתפקידים בכירים, עד כדי כך שבחלק מהחברות המשתתפות החליטו להוסיף משרות ותפקידים במהלך היריד כדי לקלוט מועמדים כישרוניים נוספים.
מיכאל כרסנטי, מנכ"ל החברה לפיתוח קיסריה: "במציאות שבה מצד אחד יש כל כך הרבה מובטלים ומצד שני עשרות חברות בפארק משוועות לכוח עבודה וקיימות מאות משרות פתוחות, הרי שחובתנו לעשות בפארק העסקים שלנו, המהווה בית ליותר מ-230 חברות מובילות במשק, את כל שאנו יכולים על מנת לסייע לכלכלה הישראלית לחזור לשיעור האבטלה של לפני הקורונה. אנו שמחים לסייע לחברות בפארק להשלים את כוח האדם הנדרש להן על מנת להמשיך לצמוח ולאפשר לעובדים החדשים שייקלטו להצטרף לאקוסיסטם הייחודי המאפיין את הפארק החכם ולעבוד בסביבה איכותית ופרודוקטיבית".
גיא גולדיג, סמנכ"ל חטיבת התפעול וראש מנהלת הפארק, הוסיף: "יריד התעסוקה שקיימנו הינו פרי שיתוף הפעולה עם שירות התעסוקה הישראלי, המועצות המקומיות באזור, מוסדות אקדמיים וכמובן עשרות חברות הפארק שתרות אחר עובדים איכותיים. פארק העסקים החכם של קיסריה הוא אחד ממוקדי התעסוקה המובילים במרחב שבין תל אביב לחיפה ולא בכדי הוא זוכה לפופולאריות כה רבה הן בקרב חברות ועסקים המחפשים מיקום אטרקטיבי לבסס בו את פעילותם, והן בקרב מחפשי העבודה. לאור הצלחתו יוצאת הדופן של היריד אנו כבר חושבים קדימה ושוקלים לקיים ירידים נוספים בעתיד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה