פרויקטים

הכי חו"ל בארץ: השלט היצירתי שמאיר את הכריסמס בנצרת

שילוט חוצות עם פנס אמיתי, מסר של אור, שלום ואהבה, וקריאייטיב שמצליח למשוך תשומת לב – כך נראה קמפיין הכריסמס מרקט בנצרת, שממחיש כיצד שילוב נכון בין רעיון למדיום יכול להפוך פרסום לחוויה

בשיתוף למסה מדיה | 
שילוט החוצות של קמפיין הכריסמט מרקט, וואטן אלקאסם (צילום LAMSA MEDIA)
אם יש דבר אחד שמבדיל בין פרסום שגרתי לקריאייטיב שעוצר תנועה, זו היכולת לקחת מסר פשוט ולהפוך אותו למשהו שמרגישים בשטח. קמפיין הכריסמס מרקט שמתקיים בימים אלה במלון גולדן קראון בנצרת, עושה בדיוק את זה – עם מהלך שמצליח לבלוט גם בזירה העמוסה של פרסום החוצות.
הקמפיין, שמנוהל על ידי חברת הפרסום למסה מדיה (LAMSA MEDIA) בראשות הבעלים והמנכ"ל וואטן אלקאסם, נבנה תחת הסיסמה "הכי חו"ל בארץ", ומיישם אותה לא רק במסרים אלא גם בביצוע עצמו. גולת הכותרת היא שלט חוצות ייחודי, המשלב פנס תאורה אמיתי כחלק פיזי מהשלט – ולא כאלמנט גרפי – שמאיר את המסר "ויהי אור, שלום ואהבה" בעברית, ולצידו גרסה בערבית בהשראת שירה המוכר של פיירוז: "האר בלילות שמחים".

כריסמס מרקט במלון גולדן קראון נצרת (צילום: LAMSA MEDIA)
השילוב בין תאורה אמיתית לבין הטקסט הופך את השלט לאלמנט בולט במיוחד בשעות הערב והלילה, וממחיש כיצד שימוש חכם במדיום עצמו יכול להעצים את המסר ולהפוך שלט חוצות לאטרקציה עירונית של ממש.
לצד שילוט החוצות, הקמפיין כולל פעילות ברשתות החברתיות ושיתופי פעולה עם משפיעני רשת מהחברה היהודית, הערבית והרוסית. המהלך בוצע באמצעות "Celebz", חברת בת של למסה מדיה המתמחה בניהול קמפיינים עם משפיענים ומפורסמים.

כריסמס מרקט במלון גולדן קראון נצרת (צילום: LAMSA MEDIA)

"אנחנו מלווים את גולדן קראון מאז הקריסמס מרקט הראשון ב-2019", מציין מרחיב  וואטן אלקאסם. "בשנתיים האחרונות הכל נעצר מהסיבות שכולנו מכירים. עכשיו חזרנו עם קמפיין דיגיטלי חזק, שפונה לכל הקהלים מכל הדתות והמגזרים, מכל רחבי הארץ".
עוד מוסיף אלקאסם: "כריסמס מסמל אהבה ושלום ערכים – שמאוד התגעגענו אליהם. בקמפיין השנה היה לנו חשוב לצאת מחוץ לקופסה, ובסיעור מוחות עלה הרעיון לחבר את 'ויהי אור' עם השיר המוכר של פיירוז. המחשבה הייתה להאיר את השמיים בנצרת, להאיר את הבתים, להאיר את הלב".


וואטן אלקאסם, יזם בתחום התקשורת והמדיה, הבעלים והמנכ"ל של חברת למסה מדיה (צילום: LAMSA MEDIA)
פרסום שמתחבר לשטח
כריסמס מרקט במלון גולדן קראון נצרת מושך מדי יום אלפי מבקרים, שנהנים מאווירת חג בינלאומית הכוללת דוכני אוכל ומשקאות, מוזיקה חיה, הופעות, פעילויות לילדים ותוכן לכל המשפחה. המתחם כולו הופך לפסטיבל חורפי צבעוני – כזה שמרגיש, לפחות לכמה שעות, כמו חופשה בחו"ל, אבל כאן בישראל.
השלט והקמפיין סביבו לא רק מקדמים את האירוע, אלא גם משקפים מסר רחב יותר של תקווה, שגרה ושאיפה לחיים של שלום ואהבה – מסר שמקבל משמעות מיוחדת בנוף המקומי ובמרחב הציבורי של נצרת.

שלט החוצות עם כיתוב בעברית (צילום LAMSA MEDIA)
למסה מדיה: נוכחות קריאייטיבית בזירה הציבורית
למסה מדיה נחשבת בשנים האחרונות לאחת מחברות הפרסום הבולטות בחברה הערבית, עם ניסיון בקמפיינים מסחריים, חברתיים ופוליטיים. בין המהלכים הבולטים שביצעה: קמפיינים מוניציפליים ופוליטיים, בהם קמפיין יונה יהב לראשות עיריית חיפה, קמפיין עמית בכר לראשות לשכת עורכי הדין, קמפיינים לראשי מועצות מקומיות וכן מהלכים רחבי היקף לעידוד הצבעה בחברה הערבית.
הקמפיין הנוכחי בנצרת מדגים באופן מעשי כיצד שילוב של חשיבה אסטרטגית, קריאייטיב וביצוע מדויק בשטח יכול להפוך מהלך פרסומי לאלמנט שמייצר שיח – ולא רק חשיפה. כריסמס מרקט במלון גולדן קראון נצרת, יינעל ביום ראשון הקרוב, 21 בדצמבר.
(בשיתוף למסה מדיה)