קריירה ולימודים

מפעל הפיס חילק 1.35 מיליון שקל: אלו הזוכים הגדולים

מפעל הפיס הכריז מי הזוכים בפרס מפעל הפיס לאמנויות ולמדעים ע"ש לנדאו לשנת 2022, שווי סך כל הפרסים: 1,350,000 שקל. בין השמות שזכו לכבוד: הזמרת קורין אלאל
מערכת ice | 
פרס מפעל הפיס (צילום סיון פרג')
מפעל הפיס הכריז מי הזוכים בפרס מפעל הפיס לאמנויות ולמדעים ע"ש לנדאו לשנת 2022, כאשר הפרס ניתן כאות הוקרה והערכה למדענים, לאנשי אקדמיה ולאנשי תרבות על מצוינותם, תרומתם והשפעתם על המחקר, המדע, האמנות וחיי התרבות בישראל וכמו כן, הכריז מפעל הפיס על הזוכה בפרס מפעל חיים לשנת 2022, היוצרת והזמרת קורין אלאל. סך כל הפרסם שחולקו עמד על 1.35 מיליון שקל.
בתחום המדעים זכו: זוכה בפרס בתחום מיקרוביולוגיה: פרופ' רותם שורק ממכון ויצמן, זוכה בפרס בתחום סיעוד: פרופ' דורית פוד מאוניברסיטת חיפה, זוכה בפרס בתחום רפואה מותאמת אישית: פרופ' ניר פרידמן מהאוניברסיטה העברית ירושלים, זוכה בפרס בתחום חקר תנ"ך ולשון: פרופ' שמואל פסברג מהאוניברסיטה העברית ירושלים.
 
בתחום האמנויות זכו: זוכה בפרס בתחום אנימציה: יוני גודמן, זוכה בפרס בתחום מחול: ענת דניאלי, זוכה בפרס בתחום צילום: נועה צדקה, זוכה בפרס בתחום בינתחומי: עמית דרורי, כל אחד מהזוכים יקבל ממפעל הפיס פרס על סך 150 אלף שקל.
קורין אלאל זוכה כאמור בפרס מפעל חיים ע"ש לנדאו על תרומתה בתחום המוזיקה. מנימוקי הזכייה: "קורין אלאל היא יוצרת נדירה ופורצת דרך במוזיקה הישראלית. אלאל היא מהמלחינות המקוריות שהיו בישראל ולחניה מעידים על טביעת אצבע ייחודית ויוצאת דופן: מצד אחד מדובר בלחנים מפתיעים ומתוחכמים שלוקחים את המאזינים להרפתקה ומצד שני הם מצליחים לתקשר עם הקהל הרחב ולהיות אהובים ואפילו המנוניים".
הפרס בתחום התרבות והאמנות, הוענק לזוכים על תרומה והשפעה משמעותית לחיי התרבות והאמנות בישראל: יוני גודמן זוכה בפרס בתחום אנימציה: "ועדת הפרס החליטה להעניק את פרס לנדאו באנימציה לבמאי האנימציה יוני גודמן בשל היותו יוצר אנימציה מוכשר ופרץ דרך, שסלל את המעבר מדור המייסדים אל תקופת הפריחה של האנימציה הישראלית העכשווית, על הישגיו יוצאי הדופן ועל תרומתו לאנימציה הישראלית. הסרט "ואלס עם באשיר", אחד הסרטים החשובים שנעשו בארץ ואחד המשמעותיים באנימציה העולמית, צמח בזכות עבודתו של גודמן כבמאי האנימציה- פיתוח שיטות עבודה חדשניות באנימציה, ניהול צוות יוצרים ויכולתו להעמיד סרט אנימציה בצוות ובתקציב מיזעריים, בשיתוף פעולה עם אנשי מקצוע מופלאים ליצירת מופת, ולסרט האנימציה הראשון שנעשה בישראל ב 50 שנה האחרונות".
ענת דניאלי זוכה בפרס בתחום המחול, צוות השופטים: טל יחס, טליה פז, דלית הרמתי. כמו כן, נועה צדקה זוכה בפרס בתחום הצילום: צוות השופטים: רון עמיר, רונה יפמן, תומר קאפ. במקביל, עמית דרורי זוכה בפרס בתחום האמנויות הבינתחומי: צוות השופטים: איציק ג'ולי, דנה יהלומי, עידית הרמן
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה