קריפטו

בפעם ה-13: כנס הקריפטו והבלוקצ'יין של אוניברסיטת בר אילן

מאות חוקרים וגורמי תעשייה מהעולם הגיעו לכנס קריפטו ובלוקצ'יין השנתי באוניברסיטת בר אילן
מערכת ice | 
ארנק דיגיטלי (צילום freepik)
מרכז הסייבר באוניברסיטת בר אילן ערך השבוע זו השנה ה-13 את אירוע The Bar-Ilan Winter School, כנס בינלאומי רחב היקף ומהמרכזיים שנערכים בישראל בנושאי קריפטוגרפיה וטכנולוגיות בלוקצ'יין. אל האירוע הגיעו מחו"ל כ-100 אורחים ביניהם מומחים, חוקרים וגורמי תעשייה שונים שהגיעו למפגש שנתי ושיח על השינויים והתפתחות בתחומים אלה.
את האירוע הובילו ד"ר גלעד אשרוב וד"ר אילון יוגב מהמחלקה למדעי המחשב, ד"ר מור ויס מהמחלקה להנדסה, וד"ר איתי אברהם מ- VMWare Research. בשנה זו התמקד האירוע בנושאים דוגמת פרוטוקולי הסכמה, חוזים חכמים, ארנקים דיגיטליים ו-DeFi (מימון מבוזר).
 
בכנס השתתפו בין היתר אלי בן ששון, מייסד חברת סטארקוור; פרופ' דן בונה מאוניברסיטת סטנפורד הנחשב לאחד המומחים הבולטים בתחום; ד"ר ארתור ג'רוויס מהקולג' האוניברסיטאי בלונדון; יהודה לינדל מחברת Coinbase ; מרי מאלר מקרן Ethereum ועוד רבים.
"אחד הנושאים החשובים בהם עסקנו הוא ארנקים דיגיטליים ובדגש על ארנקים המבוססים על חישוב בטוח (mpc) שהוא מפתח החתימה המחולק בין מכשירים שונים, ואף פעם לא נשמר במקום אחד", מסביר ד"ר גלעד אשרוב, "בכדי להשיג שליטה על מפתח חתימה, יש צורך להשתלט ולפרוץ לכל המכשירים השונים בו זמנית. חתימות על טרנזאקציות נעשות בעזרת חישוב בטוח, שבו המכשירים חותמים יחד על הפעולה מבלי לשחזר את המפתח".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה