קריירה ולימודים

שת"פ בין מיקרוסופט ואוני' בר אילן: מכינות סטודנטים להייטק

מתקשים למצוא עבודה בהייטק אחרי התואר? אוניברסיטת בר אילן וחברת מיקרוסופט השיקו השנה קורס הכשרה תיאורטית ומעשית שתסייע לסטודנטים להיכנס לתחום במהירות
מערכת ice | 
אוניברסיטת בר אילן (צילום יחסי ציבור)
אוניברסיטת בר אילן החליטה להכין את הסטודנטים לחיים האמיתיים ולהקל עליהם במציאת עבודה בהייטק: בשיתוף פעולה ייחודי עם חברת מיקרוסופט, משלבת האוניברסיטה החל מהשנה, תוכנית הכשרה מעשית כחלק ממסלול הלימודים לתואר ראשון ושני.
אתר מאקו פרסם כי רבים מהסטודנטים שמסיימים את התואר לא מצליחים למצוא עבודה בשוק ההייטק המבוקש, בשל היעדר ניסיון. על כן הלכה אוניברסיטת בר אילן לקראתם בהכשרה שהיא חלק ממסלול הלימודים במסלול לניהול טכנולוגיה, ללא עלויות נוספות מלבד שכר הלימוד. בסיום התוכנית, הסטודנטים יקבלו שתי נקודות זכות לתואר ותעודת הסמכה בינלאומית ממיקרוסופט.
 
עידן שער, מוביל תכנית "מוכנים להייטק" באוניברסיטת בר אילן, סיפר כי הסטודנטים לומדים בקורס חומר תיאורטי לצד מעשי, ועוברים מבחן קבלה לקורס, מבחן סוף קורס ומבחן הסמכה. חלקם מצליחים למצוא עבודה בתחום כבר במהלך הלימודים
שער הוסיף כי כאוניברסיטה התוכנית מטפלת גם בתת ייצוג כמו אוכלוסייה חרדית, ערבית, תושבי פריפריה, הקהילה האתיופית ועוד, ומסייעת להם בצורה של שיעורי העשרה, הכנה לראיונות, פנייה לחברות במשק ועוד.
במיקרוסופט מספרים כי מעל 1,000 סטודנטים כבר השתלבו בקורסים מאז תחילת השנה. "אנחנו מאפשרים גם סמסטר קיץ מזורז. המטרה לתת קורסים בתחומים שהיום מאוד נדרשים, כמו ענן, סייבר, בינה מלאכותית, אמר למאקו ערן גופר, מנהל מגזר החינוך במיקרוסופט ישראל, שהוסיף: "ההסמכות האלו מאפשרות סיכוי טוב יותר להתקבל אלינו לחברה או אפילו לחברות אחרות. תעודת הסמכה של מיקרוסופט עוזרת בחברות רבות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה