קריפטו

שאקיל אוניל מסתבך בהונאת הקריפטו הגדולה: "מסרב לשתף פעולה"

כוכב ה-NBA ששימש כפרזנטור של FTX מתכחש לשיתוף הפעולה ומסרב להיות מיוצג בפרשה. עורכי הדין מנסים למצוא דרכים יצירתיות לקבל את אישורו לאחר שהסתגר בביתו
מערכת ice | 
שאקיל אוניל (צילום אינסטגרם)
לא קל למגה-סלב כמו שאקיל אוניל להתחבא. ובכל זאת הוא מנסה, וכמעט לא יוצא מדירתו לאחרונה. שמו נקשר לאחרונה בפרשה המפוקפקת שזעזעה את עולם הקריפטו, פרשת בורסת FTX. 
שאק הוא אחד משנים עשר מפורסמים שנתבעו בתביעה ייצוגית שהוגשה בפלורידה בנובמבר האחרון בעקבות קריסתה של בורסת הקריפטו ושל בעליה סם בנקמן-פריד.
מגיש התביעה הוא תושב אוקלהומה בשם אדווין גאריסון שטוען שהוא פתח חשבון ב-FTX (וככל הנראה הפסיד כסף) לאחר שנחשף לבורסה הודות לפרזנטורים המפורסמים שלה. בנוסף לשאק,  בין המפורסמים האחרים שפרסמו את FTX נמנים טום בריידי, ג'יזל בונדשן, סטף קרי, קווין או'לירי ולארי דיוויד.

למרבה האירוניה, כל הבדיחה של הפרסומת היא שאי אפשר שלא לזהות את שאק גם כשהוא מחופש. בפרסומת, FTX מנסה להסתיר את זהות השגריר החדש והמרגש שלהם, אבל הבדיחה היא שאי אפשר להסתיר את שאק אפילו עם אפקט קול, פאה וטשטוש.
בחודש מרץ, הודעת דוא"ל שנשלחה על ידי עורכי דין המייצגים את "כל נאשמי ה-FTX והיועצים שלהם" טענה שהם מייצגים את כל הנאשמים המפורסמים אחד: שאקיל אוניל, שכנראה עשה מאמצים רבים כדי לא להצטרף להגנה.
"...הנאשם היחיד שנותר הוא מר שאקיל אוניל, אשר ידוע לנו שדן בקיומו של תיק זה, אך ככל הנראה עדיין מתחמק באופן פעיל משירות, מסרב לענות על דלת ביתו כאשר שרתי התהליך שלנו פונים אליו."
בראיון המשך לפורבס, אחד מעורכי הדין מהמשרד המייצג את הקורבנות לכאורה טען: "הוא הודה שחברו סטף קרי התקשר אליו, אמר לו שהוא יכול להרוויח מיליוני דולרים אם הוא רק ישמש כשגריר מותג FTX ושיקר בפרסומת בטלוויזיה שהוא 'בעניין'. כאשר הוא הודה בכך באופן אישי, הוא אמר שלא יתקרב למטבעות קריפטו".
אתמול דיווח עורך דין בשם דניאל וולך על שורה של עדכונים בתיק נגד שאק. בתיק משפטי חדש, אויביו המשפטיים מתארים את התנהלותו של שאק בחמשת החודשים האחרונים כ"חסרת תקדים, ולמען האמת מזעזעת". בשל התנהלות זו, הם מבקשים מבית המשפט לאפשר להם לשרת את שאק באמצעות הודעות ישירות בחשבון המדיה החברתית שלו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה