קריפטו

ענקית הקריפטו האמריקאית מחליטה להתרחב לשוק האירופי

חברת השירותים הפיננסים Robinhood, אמרה כי היא מרחיבה את פעילותה גם לאיחוד האירופי, ותציע ללקוחותיה עד ביטקיון אחד בחינם בהתאם להיקף המסחר החודשי שלהם. מנכל החברה אמר: "החברה בחרה באיחוד האירופי בשל מערכת החוקים ההדוקה שלו"
מערכת ice | 
קריפטו (צילום unsplash)
ענקית הקריפטו האמריקאית Robinhood אמרה היום (חמישי), כי היא משיקה פיצ'ר חדש של מסחר במטבעות קריפטוגרפים באיחוד האירופי, וזאת בהתאם לרצון החברה לנסות להתרחב לשוק העולמי.
החברה טענה כי המוצר החדש יאפשר ללקוחותיה לקנות, למכור ולהחזיק במעל ל-25 מטבעות קריפטו שונים, ביניהם: ביטקוין, קרדנו, ריפל ועוד. בעתיד, כך נאמר, יורחבו סוגי המטבעות בהם יהיה ניתן לסחור.
המהלך מסמן את הרצון להתרחבות של החברה אל מחוץ לגבולות ארה"ב, וזאת לאחר שבחודש שעבר היא הודיעה על תכנון להשיק אופציית מסחר במניות עבור לקוחות בבריטניה עד תחילת השנה הבאה. החברה כבר פתחה רשימת המתנה ללקוחות המעוניינים בשירות, שאמור להציע תשואות של עד 5% על הפקדותיהם.
Robinhood מעוניינת למשוך את הקהל האירופי על ידי כך שתציע למשתמשים הסוחרים בהיקף רחב עד ביטקוין אחד בחינם, בהתאם לאחוז המסחר החודשי שלהם ולמספר המשתמשים שהם יצליחו לצרף לחברה (שיטת חבר מביא חבר).
לאחרונה חברות קריפטו גדולות בארה"ב (כדוגמת  Coinbaseו-Binance) נתבעו על ידי הרשות לניירות ערך בארה"ב בטענה שהן עברו על חוקי הרשות, דבר הגורם לחברות רבות לפנות לשוק האירופי במטרה "לברוח" מהרגולטורים הנוקשים של ארה"ב. האיחוד האירופי הקים מערך רגולציה מקיף בשם "Markets in Crypto-Assets regulation", שיציע כללים נוקשים בנוגע לפלטפורמות הקריפטו, וינפיק אסימונים המוצמדים למטבעות אמיתיים בעולם, כמו דולר או יורו.
יוהאן קרבראט, מנכ"ל חברת Robinhood, אמר: "החברה בחרה באיחוד האירופי כשוק היעד הבינלאומי הראשון שלה בשל מערכת החוקים המקיפה שלה, המותאמת במיוחד לשוק הקריפטו".
 
אחת מהדרכים בהן החברה רוצה לשכנע משתמשים לסחור דרכה, היא באמצעות הצגת שקיפות מלאה ברווחים מעסקאות, ובאמצעות דגש על מערכת אבטחה מתקדמת שתשמור על נכסי הסוחרים. בנוסף, החברה אמרה כי יש לה גם פוליסת ביטוח בשביל להבטיח שכל הנכסים המוחזקים במערכות החברה מוגנים מפני הפסדים מגניבות או מפריצות סייבר.
גניבת קריפטו היא לא דבר חדש, ובשנים האחרונות מיליוני משתמשים איבדו מטבעות דיגיטליים בשווי מיליוני דולרים – בין היתר עקב מעילות של החברות עצמן. דוגמה לכך היא חברת Alameda Research, שהשתמשה בכספי לקוחותיה בכדי לבצע הימורים מסוכנים ובכך איבדה את כספי הסוחרים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה