דיגיטל וטק

מנכ"ל אנבידיה בכנס העולמי: "היום כל אדם הוא מתכנת וזה הנס האמיתי"

ג'נסן הואנג, מנכ"ל ומייסד חברת "אנבידיה", השתתף בפסגת ממשלות העולם בדובאי והביע את חשיבותה של הבינה המלאכותית בעידן הנוכחי. מייסד חברת "אנבידיה": "היום כל אדם בעולם הוא מתכנת - וזהו הנס האמיתי"
מערכת ice | 
ג'נסן הואנג, מייסד ומנכ"ל אנבידיה (צילום shutterstock)
ג'נסן הואנג מנכ"ל ומייסד חברת "אנבידיה" שהיא ספקית גדולה של מיקרו-שבבים, השתתף אתמול (שני) בכנס מיוחד בפסגת ממשלות העולם בדובאי, וציין כי כל מדינה צריכה לקחת בעלות על הדאטה שלה וכי האופן בו היא מפיקה מכך ידע, מהווה הזדמנות עצומה עבור מנהיגי העולם.
את הדברים המעניינים הללו, אמר מייסד ספקית השבבים המוכרת לשר הבינה המלאכותית של איחוד האמירויות, הוד מעלתו עומר אל-עולאמה. בכנס המיוחד שנערך בדובאי, ובו השתתפו כ-4,000 נציגים מ-150 מדינות, אמר מייסד חברת "אנבידיה" כי האינטליגנציה של המדינה "מקודדת את התרבות שלה, את ההיסטוריה, את הידע החברתי והמכנה המשותף שלה - את הדאטה שלה".
בהמשך דבריו, קרא  הואנג למנהיגי מדינות העולם להשקיע בבינה מלאכותית ולא להירתע ממנה. לטענתו, היכולות של ה-AI הן אלו שהופכות לכלי חשוב למדינות שונות שיאמצו אותה.
בתשובה לשאלת שר הבינה המלאכותית מה היה עושה לו היה מנהיג של מדינה, השיב מנכ"ל ומייסד חברת "אנבידיה": "הדבר הראשון היה לקודד את השפה שלי, את הדאטה של התרבות שלי לתוך מודל שפה גדול שבבעלותי".
הואנג, שצפוי להוביל בחודש הבא את כנס המפתחים השנתי של אנבידיה, הדגיש לקהל באולם כי המעבדים הגרפיים של "אנבידיה" הם היחידים הנגישים לכל אחד על גבי כל פלטפורמה.
"הזמינות הזו לא רק שמאפשרת לכולם גישה לבינה מלאכותית אלא גם מאיצה גל של חדשנות מתחומים כגון מחשוב ענן ועד רובוטים ומערכות אוטונומיות", אמר מייסד החברה. בנוגע לדור הצעיר, ולחזון שממליץ להם ללמוד מדעי המחשב כדי להשתלב בתעשיית המידע, אמר הואנג: "להפך, התפקיד שלנו הוא ליצור טכנולוגיות מחשוב שאיש אינו צריך לתכנת כי שפת התכנות שלהן היא השפה בה אנו מדברים. היום כל אדם בעולם הוא מתכנת - וזהו הנס האמיתי".
הביקור של הואנג בדובאי מגיע במסגרת סיור עולמי במהלכו פגש מנהיגים בקנדה, צרפת, הודו, יפן, מלזיה, ויאטנם וסינגפור בחודשים האחרונים. על פי תחזית של PwC, כלכלת המזרח התיכון צפויה ליהנות מזינוק בהיקף של כ-320 מיליארד דולר כתוצאה מאימוץ טכנולוגיות בינה מלאכותית עד שנת 2030.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה