דיגיטל וטק

האם ניתן למנוע מתקפת סייבר? "חשוב להקפיד על משטר קפדני"

דוח שפרסמה חברת פורטינט מציג עלייה של 43% במהירות בה פושעים במרחב הקיברנטי מנצלים פרצות באבטחה. לדברי החברה, היצרניות צריכות להקדיש יותר משאבים לגילוי נקודות התורפה. דרק מאנקי: "יש לבצע עדכונים על מנת להפחית את הסיכון לניצול הפגיעות"
מערכת ice | 
האקר-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
עם אלפי תקיפות סייבר שמתרחשות בכל רגע נתון, בעידן המודרני מאבקי הכוחות כבר מזמן עברו לזירה הדיגיטלית. חברת פורטינט פרסמה הבוקר (שלישי) את דוח מפת האיומים הגלובלי החצי-שנתי של FortiGuard Labs לשנת 2023,  גוף מודיעין האיומים והמחקר של החברה.
הדוח המתייחס לששת החודשים האחרונים של השנה החולפת ומציג מפת איומים פעילים וכן ניתוח המהירות בה תוקפי הסייבר מנצלים פרצות חדשות שזוהו באבטחה. מנתוניו עלה כי התרחשה עלייה של 43% במהירות בה פושעי רשת מנצלים פגיעויות חדשות בתעשייה לעומת ששת החודשים הראשונים של אותה השנה.
 
הדוח מחדד פעם נוספת את הצורך של ספקים להקדיש תשומת לב ומשאבים לגילוי נקודות תורפה פנימיות ולפתח תיקונים לפני שנקודות אלה ינוצלו בידי התוקפים. אך האחריות לא מוטלת באופן בלעדי על הספקים, לדברי דרק מאנקי, אסטרטג אבטחה בכיר וסמנכ"ל מודיעין איומים גלובלי בגוף מודיעין האיומים של פורטינט, באקלים הנוכחי גם ללקוחות יש תפקיד.
"עם יותר מ-26,447 פגיעויות בקרב יותר מ-2,000 ספקים בשנת 2023, חשוב מאוד כי גם הלקוחות ישמרו על משטר קפדני של ביצוע עדכונים כדי להפחית את הסיכון לניצול הפגיעות", הסביר מאנקי. חברת פורטינט היא מובילה עולמית באבטחת סייבר המניעה את האיחוד בין ביצועי תקשורת ואבטחה. החברה הציגה הכנסות של 1.35 מיליארד דולר ברבעון הראשון של שנת 2024.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה