דיגיטל וטק

חברת Logz.io תקצר את זמן תיקון התקלות באמצעות בינה מלאכותית

טכנולוגיות הבינה המלאכותית מסייעת בהמלצות לייעול ושיפור בעבור הצוותים הפועלים למיטוב יישומי הענן והתשתית שלהם
מערכת ice | 
בינה מלאכותית אילוסטרציה (צילום freepik, pixabay)
Logz.io, מפתחת פלטפורמת ניתוח נתונים למתכנתים המבוססת על קוד פתוח, הכריזה היום (ראשון) על הרחבת השימוש שלה בבינה מלאכותית באמצעות שימוש בטכנולוגיות הבינה המלאכותית היוצרת, שתסייע לאופטימיזציה של יישומי הענן והתשתיות שלה ולהקטנת הזמן הממוצע לתיקון תקלה.
Logz.io שילבה מודל שפה עם יכולות בינה מלאכותית קיימות, ובכך ממשיכה לייצב את פלטפורמת ה-Open 360TM שלה כמערכת מודרנית המספקת פתרון שלם. משתמשי הפלטפורמה של Logz.io נהנים מחדשנות מתמשכת שמונעת ומתפתחת באמצעות תובנות מיקור המונים מקהילת אנשי ההנדסה וה-ITOPs הגלובלית, במטרה לצמצם את הזמן הממוצע לתיקון (MTTR).
 
טכנולוגיות הבינה המלאכותית מסייעת לפלטפורמת ה-Open 360TM בהמלצות לייעול ושיפור בעבור הצוותים הפועלים למיטוב יישומי הענן והתשתית שלהם. בנוסף, השימוש בטכנולוגית הבינה המלאכותית מעשיר את התובנות הקיימות כיום בפלטפורמה באמצעות הוספת מגוון פתרונות זמינים, ביצועים ושיפור האבטחה, ובתמורה משפרת את זמן התיקון הממוצע של הצוותים.
אסף יגאל, CTO בחברת Logz.io: “עד לאחרונה, נתונים ותובנות יצרו המלצות במיקור המונים. בזכות השימוש בChat GPT, הצלחנו להוסיף את היכולת לייצר המלצות מדויקות יותר, יחד עם פתרונות פוטנציאלים ונתיבי חקירה נוספים לבעיה. באמצעות כל אלו, נוכל לספק המלצות תיקון מדויקות ומפורטות יותר. ההבדל העיקרי בין הטכנולוגיה של Logz.io לבין טכנולוגיות ML אחרות, הוא הגישה לנתונים הקשריים (contextual data) הנוגעים לאופן בו מהנדסים חוקרים בעיות במיליוני ספריות של תוכנה. הגישה לנתונים אלו הופכת את המערכת לשונה מהותית, וככל שיותר אנשים ישתמשו בה היא תהפוך לחכמה יותר ותמשיך לקצר את משך התיקון. כיום, תגובות כלליות הן חסרות תועלת בעוד שתגובות הקשריות ספציפיות יכולות לשנות את כללי המשחק״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה