ויראלי

יעל בר זוהר וגיא זוארץ נתפסו ברגע לוהט: "נראה רומנטי?"

בר זוהר חשפה תמונה לוהטת שלה ושל בעלה בסט הצילומים וכתבה: "נראה רומנטי נכון?.. אז במציאות היה ״קאט״ והיה לגיא 2 דק בצילומים של הישרדות בשטח אז ביקשתי ממנו שילווה אותי ויסתיר אותי (לעשות פיפי מאחורי השיחים ובדרך חזור צילמו אותנו אז מהר הרווחנו נשיקה"
מערכת ice |  1
גיא זוארץ ויעל בר זוהר (צילום אינסטגרם/ יעל בר זוהר)
כאשר יעל בר זוהר וילדיה מבלים יחד עם צוות הפקת הישרדות בתאילנד ובמיוחד עם אב המשפחה, המגיש הוותיק של רשת 13 גיא זוארץ, שנראה טעון בכוחות מחודשים ועם תקוות גדולות לחדשות טובות, קורים דברים מעניינים על הסט.
בר זוהר חשפה תמונה לוהטת שלהם בסט הצילומים וכתבה: "נראה רומנטי נכון?.. אז במציאות היה ״קאט״ והיה לגיא 2 דק בצילומים של הישרדות בשטח אז ביקשתי ממנו שילווה אותי ויסתיר אותי (לעשות פיפי מאחורי השיחים ובדרך חזור צילמו אותנו אז מהר הרווחנו נשיקה" 
 
כזכור, רק ביום שישי זוארץ עדכן את עוקביו בדרמה רפואית: "אז כן, כנראה התייבשות עם כל מה שבא עם זה. אין מילים על היצירתיות של ד"ר עמיחי ויעלי שלי". עוד הוא כתב: "איזה אישה יש לי, גם כשהיא בעצמה חולה, היא שוכחת הכל בשביל להיות שם בשבילי. גם כשהיא צריכה לטפס על מיטות כדי לייצר אינפוזיה מאולתרת". בר זוהר אגב העלתה כי הוא ובנם המשותף שיחקו כדורסל מקומי נגד חבורת נערים והעלתה תיעוד.
 
כזכור המגישה האהובה כתבה על רקע תמונה של זוארץ: "התגעגענו, אז החלטנו לצאת לדרך", והוסיפה תמונה נוספת של בעלה בסטורי אחר ומתוק: "כמה אפשר לשאת שיחות וידאו כאלה?".
היא גם כתבה: "מדובר במסע של 3 טיסות, כולל לילה באמצע הדרך, כולל קוקנשים, אבל להיות ביחד לוקח זמן", היא גם העלתה תמונה שלהם בשיחת פייס טיים וכתבה: "הוא נראה שמח".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חחח
    יוסי 04/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את מי זה מעניין
    סגור