ויראלי

יעל בר זוהר חושפת את הסוד שהסתירה: "הגעתי לגיל"

בסטורי שהעלתה המגישה היא סיפרה כי: "כן, לא הספקתי לספר לכם, אבל כבר זמן שאני לא רואה טוב [מרחוק], אז עשיתי בדיקת ראייה והגעתי לגיל. אז התחדשתי במשקפיים, וגם אתם יכולים עכשיו, ייש באופטיקה הלפרין  מבצע שווה ביותר".
מערכת ice |  1
יעל בר זוהר (צילום מסך קשת 12)
אחרי לא מעט געגועים ובטח אחרי מתקפת הטילים של איראן על ישראל, יעל בר זוהר החליטה להמריא לתאילנד לבעלה גיא זוארץ שנמצא עם צוות הישרדות ברשת 13 ועל הדרך חשפה את הסוד שהסתירה כבר שנים בפני העוקבים שלה באינסטגרם
תחילה, בר זוהר כתבה בסטורי שהעלתה כי: "כן, לא הספקתי לספר לכם, אבל כבר זמן שאני לא רואה טוב (מרחוק), אז עשיתי בדיקת ראייה והגעתי לגיל. אז התחדשתי במשקפיים, וגם אתם יכולים עכשיו, ייש באופטיקה הלפרין  מבצע שווה ביותר".
 
בסטורי נוסף שהיא העלתה היא סיפרה כי היא וילדיה ממריאים לחו"ל, כדי לראות את האבא גיא זוארץ שנמצא כעת עם הפקת הישרדות: "התגעגענו, אז החלטנו לצאת לדרך", והוסיפה תמונה של בעלה: "כמה אפשר לשאת שיחות וידאו כאלה?".
היא גם כתבה: "מדובר במסע של 3 טיסות, כולל לילה באמצע הדרך, כולל קוקנשים, אבל להיות ביחד לוקח זמן", היא גם העלתה תמונה שלהם בשיחת פייס טיים וכתבה: "הוא נראה שמח".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שמעתם ….?היא לא רואה טוב …….אופטיקה הלפרין .עוזרים לה….
    השור 04/2024/26
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כי אנשים כמוה רק בחינם …לא קונים כלום ….איפלו משקפיים לבריאות …..מחכים להלפרין…לקבל זוג עד אז נראה את העולם פחות טוב ……….
    סגור