ויראלי

יעל בר זוהר משתפת את הטראומה: "נפלה לי הלסת מהלחץ"

בר זוהר שיתפה את עוקביה: "מודה שאחרי הלילה הלבן הזה, אני עוד לא מוצאת את המילים. וואו איזה לילה זה היה. הלסת נפלה לי מהלחץ, ידעתי שחיל האוויר וצה"ל על זה. ועדיין הפחד שוב מהאזעקות...הסאונד של המטוסים באוויר כל הלילה. הלילה הכי מפחיד שהיה לי מאז ה-7 באוקטובר"
מערכת ice | 
יעל בר זוהר (צילום מסך קשת 12)
יעל בר זוהר ערכה אמש [ראשון] סשן של שאלות ותשובות עם העוקבים שלה ברשתות החברתיות והיא שיתפה בתחושותיה הקשות אחרי הלילה המבהיל בו איראן שלחה 300 טילים וכטב"מים לעבר ישראל, כשבעלה גיא זוארץ שוהה בחו"ל לצילומי הישרדות.
בר זוהר כתבה תחילה: "מודה שאחרי הלילה הלבן הזה, אני עוד לא מוצאת את המילים. וואו איזה לילה זה היה. הלסת נפלה לי מהלחץ, ידעתי שחיל האוויר וצה"ל על זה. ועדיין הפחד שוב מהאזעקות...הסאונד של המטוסים באוויר כל הלילה. הלילה הכי מפחיד שהיה לי מאז ה-7 באוקטובר".
 
עוד היא חשפה: "הלכתי לבקר את אבא החמוד שלי. מנסה קצת להצחיק אותו ומספרת לו איך כל הזמן יוצא לגיא לטוס דווקא כשיש טילים על ישראל או שאולי, זאת בעצם הפכה להיות השגרה שלנו? בארצנו הקטנטונת והאהובה. עצוב לי כשאני חושבת על זה פתאום".
היא המשיכה והסבירה: "די, החלטתי שאני חוזרת להליכות לשחרר את הסטרס גם את הגוף וגם את הנפש". היא הגיבה לעוקבת שהסבירה שהשאירה הכל בידי אלוהים וצה"ל כדי להרגע: "אני מודה שאני ממש מקנאה [בטוב] באנשים שהאמונה שלהם חזקה. אני עובדת על זה....אבל עדיין לא שם ברמה שיכולה להיות רגועה. בטח לא אחרי עילי עכשיו הפחד אצלי בגוף הוא ממש ממשי וקרוב. תהילים ואמונה בבורא עולם, הרבה כוחות וחיבוק".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה