טלוויזיה

יעל בר-זוהר נפרדת בגעגוע: "הנה זה שוב קורה"

גיא זוארץ שוב ממריא לצילומי הישרדות שימשכו בפיליפינים לעונה ה-13 של הריאליטי המצליח. יעל בר זוהר שנשארת מדי שנה בארץ בלעדיו נפרדה ממנו בשדה התעופה 
שירה יום טוב | 
יעל בר זוהר (צילום מסך קשת 12)
גיא זוארץ והפקת הישרדות ימריאו היום (חמישי), לגוטה, הכפר בו מצלמים את הישרדות במשך שנים, ויתחילו את הפקתה וצילומה של העונה ה-13 של פורמט הריאליטי המצליח של רשת 13.
הנסיעה לפיליפינים מתרחשת כל שנה בשבועיים שלפני פסח, כאשר צוותי ההפקה, המתמודדים וכמובן זוארץ המנחה המיתולוגי, טסים לשהות של חודשיים באי, שם תיערך התחרות המצולמת עד לשלב חצי הגמר כאשר את שלה הגמר ממש מצלמים בחלק מהשנים בארץ בשידור חי.
יעל בר זוהר, אשתו של זוארץ שנשארת מדי שנה ללא בן זוגה לאורך תקופת הצילומים, משתפת בקושי, ותיעדה הבוקר את זוארץ בתהליך הצ'ק אין בנתב"ג כשלצד הכאב בפרידה היא מציינת בהתרגשות את מספר העונות שהספיק זוארץ להוביל, "הנה זה שוב קורה. חוגגים בר מצווה, זו העונה ה-13 שגיא טס להישרדות. פעם ראשונה זה היה לפני 17 שנה".
 
צילומי הישרדות מתרחשים כעת בפעם הראשונה מאז האסון הלאומי והאישי של זוארץ בשבעה באוקטובר, לאחר ששכל את אחיינו בטבח במסיבת הנובה. נזכיר כי ביום בו נערכה הלווייתו של עילי ברעם, אחיינו של זוארץ, תושבי הכפר גוטה הניפו באי את דגל ישראל לאות תמיכה והזדהות ברגעים הקשים.
זוארץ שיתף בתמונה שקיבל מהאי וכתב לעוקביו, "גוטה, הכפר בפיליפינים שאנחנו מצלמים בו הישרדות כבר שנים, הניף הבוקר את דגל ישראל. תודה לכם חברים אהובים"

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה