השוק

תמורה של 41 מיליון שקלים: נקסטקום מרחיבה את הפעילות עם דוראל

הסכמים אלו מצטרפים לסדרת הסכמים עליהם חתמה נקסטקום, האחרון שבהם כשהתקשרה בהסכמים להקמת פרויקטים מסוג חוות סולאריות משולבי אגירה עבור משק אנרגיה בהיקף כולל של כ-40 מיליון שקל
מערכת ice | 
הפרויקט של נקסטקום ודוראל (צילום נקסטקום)
קבוצת נקסטקום, העוסקת בתכנון, הקמה ותחזוקה של תשתיות ופתרונות בתחומי התקשורת והאנרגיה המתחדשת, מרחיבה את הפעילות עם קבוצת דוראל משאבי אנרגיה מתחדשת בע"מ ומדווחת על חתימת הסכמי EPC לתכנון, רכש והקמה של שלושה פרויקטים מסוג חווה סולארית (מתקני ייצור) משולבי אגירה, בשני אתרים בישראל, בתמורה לסך כולל של כ-41 מיליון שקל.
הסכמי ההקמה שנחתמו לא כפופים לתנאים מתלים ונקסטקום, באמצעות החברה הנכדה נקסטקום אנרג'י, צפויה להתחיל את הביצוע של השלב ההנדסי בפרויקטים באופן מיידי ולסיים את הקמתם במהלך הרבעון השלישי של שנת 2023. אנרג'י התחייבה בהסכמי ההקמה לתקופת בדק ואחריות לפרויקטים לתקופה של 36 חודשים לאחר סיום שלב ההקמה ומסירתם ליזם. בנוסף, אנרג'י התקשרה עם דוראל בהסכמי תחזוקה, במסגרתם תעניק שירותי תחזוקה שוטפת לפרויקטים לאחר השלמת ההקמה ומסירתם. התמורה בגין הפרויקטים תשולם לאנרג'י בהתאם לאבני הדרך שנקבעו בהסכמי ההקמה. שיעור הרווחיות הצפוי בפרויקטים דומה לשיעורי הרווחיות שהניבו לנקסטקום פרויקטים דומים.
הסכמים אלו מצטרפים לסדרת הסכמים עליהם חתמה נקסטקום, האחרון שבהם כשהתקשרה בהסכמים להקמת פרויקטים מסוג חוות סולאריות משולבי אגירה עבור משק אנרגיה בהיקף כולל של כ-40 מיליון שקל. נקסטקום נמצאת בתנופת צמיחה שמקורה בקידום וביצוע של פרויקטים משמעותיים בתחומי האנרגיה בהיקפים גבוהים. החברה הבת אנרג'י הקימה בשנים האחרונות גגות סולאריים, ועבור יזמיות בשוק האנרגיה גם חוות סולאריות וחוות צפות בהיקף של מאות מיליוני ש"ח. לאחרונה סיימה הקמה של המערכת הגדולה בישראל על מאגר מים עבור שיכון ובינוי ומערכת סולארית קרקעית ראשונה משולבת אגירה עבור דוראל.
במקביל, בתחום פעילות מגזר התקשורת, זכתה נקסטקום לאחרונה במכרז אסטרטגי של החשב הכללי באוצר ותקים תשתיות תקשורת למשרדי הממשלה ולגופים מוסדיים עם פוטנציאל הכנסות של 175 מיליון שקל. ההתקשרות צפויה להניב לחברה הכנסות בהיקף של כ-25 מיליון שקל בשנה, והעבודות צפויות להתחיל מידית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה